Kot je dejal SDS-ov poslanec Peter Verlič, bo v prihodnje ključno vprašanje, kako drage bodo avtoceste postale za slovenske uporabnike. Kot meni, se bodo ti zaradi visokih cestnin vračali na regionalne ceste. Vlada je namreč pred kratkim sprejela nov akcijski načrt za uvedbo elektronskega cestninskega sistema v prostem prometnem toku, po katerem bodo vinjete leta 2014 le še zgodovina.
Verlič je poudaril še, da se v proračunih za leti 2010 in 2011 sredstva za avtoceste ne povečujejo, a to je po njegovem napačno, saj je državno cestno omrežje v slabem stanju.
Kot je še povedal, v SDS-u načeloma pozdravljajo več sredstev, ki bodo namenjena železniški infrastrukturi, a večinoma so ta načrtovana na podlagi evropskih sredstev, opozarjajo. "Letos ni bila niti ena od bodočih železniških tras umeščena v prostor, eno leto je s tem že zamujeno. Tako se postavlja vprašanje, ali bo ta proračun sploh mogoče realizirati za področje železniških projektov," je poudaril Verlič.
Dodal je, da koalicijska pogodba predvideva obnovo 56 kilometrov železniških prog letno, a letos je bilo obnovljenih le 16 kilometrov prog.
Verlič se poleg tega sprašuje tudi, ali je minister, ki se z modro lučjo vozi po odstavnem pasu s službenim vozilom res pristojen, da govori o prometni varnosti. Prav tako ga je zmotila zamenjava na čelu Darsa, pri čemer uprava družbe še zdaj ni popolna, kadrovsko-akreditacijski sveti pa so po njegovih besedah porabii že precej denarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje