Nadzorniki od uprave zahtevajo tudi poročilo o načinu financiranja. Kot je znano, je začel protipožarni omet odpadati nekaj ur po odprtju predora. Dars, SCT in angleški podizvajalec, ki je skrbel za omet, so opravili že vrsto nadzorov, način in izvedba sanacije pa še nista določena. Dolgoročno nevarna mesta so bila po zatrjevanju SCT-ja že odstranjena.
Nadzorni svet je sicer dal soglasje za sistem nadzora in vodenja prometa na odseku hitre ceste Razdrto-Vipava; Rebrnice na predlagan izbor izvajalca.
Soglasje pa so dali tudi za izvedbo aktivne protihrupne zaščite na avtocesti Slivnica-Draženci na predlagan izbor izvajalca in za izgradnjo premostitvenega objekta viadukta Ponikve na odseku avtoceste Pluska-Ponikve na predlagan izbor izvajalca z odložnim pogojem, da se projekt konča najkasneje do 15. decembra 2009.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje