Promet bo skozi predor potekal po dveh voznih pasovih, dolgih 1,5 kilometra, tretji pas pa bo namenjen za izvoz na Celovško cesto. Priključki na Celovško cesto bodo zgrajeni pozneje, v roku enega leta. Minister Žerjav sicer ni zadovoljen s tem, kako je bil projekt voden, a obljublja, da bo predor končan v dogovorjenem roku.
Dela v šentviškem predoru bi morala biti zaključena že pred dvema letoma, v tem času podaljšanja rokov pa so se stroški gradnje povečali kar za 170 odstotkov. Skupna cena predora zdaj znaša skoraj 132 milijonov evrov, SCT pa za elektrostrojno opremo zahteva več denarja.
Zapleti z izgradnjo pa še niso pozabljeni, saj je februarja evropska komisija na slovensko vlado naslovila opomin zaradi domnevnih nepravilnosti pri izbiri izvajalca gradnje. Vlada se je na to odzvala in zanikala očitke, ki jih je v pritožbi zapisalo italijansko gradbeno podjetje Itinera. To je Dars obtožilo, da je z naknadno pogodbo z SCT-jem o razširitvi predora za dodaten vozni pas in izgradnjo podzemnih priključkov kršil evropska pravila.
Itinera se je prav tako prijavila na razpis za gradnjo predora, a jih Dars ni izbral, saj so ponudili za polovico višjo ceno kot SCT.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje