Da je takšna rešitev boljša za mesto in njegov utrip, se strinja tudi veliko arhitektov, saj je po besedah Janka Rožiča urbanosti v ljubljanskem urbanizmu čedalje manj. Pomen urbanizma bi tako moralo biti to, da urbano postane ubrano. Z gradnjo garaž pod grajskim hribom bi namreč tudi prestregli promet z Dolenjske in Opekarske ceste, ne pa da pripeljemo promet naravnost v center.
Tudi po besedah arhitekta Janeza Suhadolca se daje poudarek samo avtomobilskemu prometu in dokler bo tako, ne bo smiselnega dopolnjevanja pri prostorskem načrtovanju.
Tudi župan tržnice ne da
Pobudnica iniciative pravi, da na MOL-u njihovim pripombam ne želijo prisluhniti, saj naj bi njihove odločitve bile dovolj strokovno podkovane. Kot je povedal župan Zoran Janković, se civilna inciativa niti enkrat ni najavila na pogovor, kjer bi predstavila strokovna stališča proti gradnji garaž pod tržnico.
Obenem pa je tudi sam župan dejal, da tržnice ne da, obenem pa priznal, da je gost sobotni promet ob Plečnikovem stebriščih res velik problem, ki pa bo rešen z odprtjem Wolfove decembra, po kateri bo pozneje potekal dostavni promet, tako da bo ob stebrišču le še parkirišče.
Obenem pa je tudi dejal, da bodo na MOL-u ponovno preverili tudi geološko sestavo pod tržnico in v grajskem hribu, da bodo imeli še dodatne strokovne podlage za izvedbo projekta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje