Težavam s predorom Šentvid ni videti konca. Foto: MMC RTV SLO
Težavam s predorom Šentvid ni videti konca. Foto: MMC RTV SLO

Zamaka na delu, kjer se vozila vključujejo na Celovško cesto, predstavniki Darsa in SCT-ja pa zagotavljajo, da bo potrebna obnova potekala takrat, ko bo oviranje prometa najmanjše. Lahko se zgodi, da bo to šele prihodnje poletje.

Podvoz, ki je voznike z gorenjske avtoceste pripeljal v Ljubljano, je pred 24 leti zgradil Gradis. Podvoz je v zelo slabem stanju in ob močnem deževju že pet let zamaka. Za obnovo je zadolžen SCT, ki pa se tega, kot kaže, še ne bo lotil kmalu, saj se po odprtju novega šentviškega predora ukvarja s protipožarnim ometom, ki je le nekaj ur po odprtju odpadel s stropa. Za zdaj se SCT in angleški podizvajalec ne moreta dogovoriti, kdo bo kril stroške sanacije.

Ko bo sanacija protipožarnega ometa končana, se bo SCT lotil še skoraj dva milijona evrov vredne obnove starega podvoza. Kdaj se bodo dela začela, ni znano, trajala pa bodo vsaj 42 dni.