Prvi spot, katerega naročnik je vladni urad za komuniciranje in je del vladne kampanje o pokojninski reformi, si je od sobote ogledalo 7000 ljudi, je za TV Dnevnik poročal Gregor Drnovšek. Direktor urada Darijan Košir takole pojasnjuje odločitev za najem svetlolase estradnice: "Mi smo se s tem odločili uporabiti format parodije - to je parodija na argumente nasprotnikov pokojninske reforme. In s temi videi hočemo pokazati na absurdnost nekaterih trditev, ki jih v kampanji uporabljajo nasprotniki."
"Mi računamo na to, da je publika, ki uporablja ta kanal, inteligentna in da bo parodijo spoznala tako rekoč v prvem trenutku. Mislim, da pri odzivih za ta video, ki je merjen v več tisočih, kažejo na to, da so ljudje ugotovili, zakaj gre," je še dodal.
Urško Čepin je predlagala agencija Futura, ki sodeluje z vladnim uradom za komuniciranje. A na končni izid takšna kampanja ne bo vplivala, je prepričana Janja Božič Marolt iz agencije Mediana. V prihodnjih 14 dneh bo kampanja torej vroča, na trenutke pa očitno tudi osebna - Dušana Semoliča so tako preimenovali kar v Duleta.
Vlada je danes zvečer, potem ko so mediji poročali o videoposnetkih, že umaknila Urško z Youtuba.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje