Kot kaže, se bodo 1. julija podražile letne vinjete s 55 na 95 evrov, hkrati pa bodo ukinjene polletne in uvedene enotedenske vinjet, katerih predlagana cena je 15 evrov. Člani odbora so sprejeli sklep, da se je omenjeni odbor seznanil s problematiko odstranitve cestninskih postaj in z vsemi okoliščinami problematike veljavnega vinjetnega sistema cestninjenja, zaradi katerih bo vlada državnemu zboru v obravnavo in sprejem predlagala potrebne spremembe in dopolnitve zakona o javnih cestah.
Predlog poslanske skupine SDS je predstavil Peter Verlič, ki je povedal, de je lanska uvedba vinjet dober projekt, ki je povečal pretočnost in celo varnost na avtocestah, že omenjeno odločitev vlade pa po njegovih besedah ni gospodarna in je nepravična. Po žepu naj bi namreč udarila slovenske uporabnike avtocestne mreže. SDS ocenjuje, da je Slovenija pokleknila pred Brusljem, saj je, kot dodaja Verlič, prometni minister Patrick Vlačič popustil novemu evropskemu prometnemu komisarju Antoniu Tajaniju. Pri tem je tudi zatrdil, da je bila lanska uvedba vinjet usklajena s Tajanijevim predhodnikom Jacquesom Barrotom.
Vlačič je v odgovoru pojasnil, da je prejšnja vlada uvedla švicarski model z razmeroma nizko ceno letne vinjete, ki omogoča cenejšo vožnjo pogostejšim uporabnikom avtocest, v slabši položaj pa postavlja občasne uporabnike, tako tuje kot domače.
Oktobra lani je Evropska komisija proti Sloveniji sprožila postopek zaradi kršenja pravnega reda EU-ja, kot razlog pa navedla diskriminatorne obravnave udeležencev v prometu, hkrati pa so v Bruslju zamrznili tudi postopke za odobritev kohezijskih sredstev za gradnjo avtocestnega odseka Slivnica-Draženci v višini 38 milijonov evrov, zadržali pa so tudi vse nadaljnje postopke glede pridobivanja sredstev za druge odseke.
M. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje