Zavod napoveduje, da bo v okviru projekta eZavod, v oviru katerega bo poleg e-svetovanja deloval tudi kontaktni center, povečal preglednost informacij in dostopnost ter kakovost storitev. Napovedujejo skrajšanje čakalnih dob pri svetovalcih za zapolitev, ki bodo lahko več časa namenili tistim brezposlenim, ki so slabše izobraženi ali zaradi drugih razlogov težje najdejo zaposlitev.
Zavod je v začetku oktobra izvedel anketo med uporabniki storitev zavoda in ugotovil, da so najmanj zadovoljni prav zaradi dolgega čakanja na razgovor s svetovalcem za zaposlitev. V anonimni anketi je sodelovalo 2.705 brezposelnih oseb, ki najbolj pozitivno ocenjujejo prijazen in spoštljiv odnos zaposlenih na zavodu in čas ter pozornost, ki ga osebje nameni svojim strankam.
Slabšo oceno so anketiranci namenili kakovosti informacij, ki jih dobijo od zaposlenih na zavodu, še nižjo oceno pa je dobila kakovost storitev, ki jih zavod zagotavlja strankam, a je ta višja kot pred dvema letoma. Z najnižjo oceno so uporabniki storitev zavoda ocenili čakanje na razgovor ob vnaprej določeni uri.
Po zadnjih podatkih je bilo na Zavodu za zaposlovanje Republike Slovenije septembra prijavljenih 59.303 brezposelnih oseb.
A. K. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje