"Zelo sem razočaran nad izvajalcem, da se je zgodila takšna napaka, takšna šlamparija," je zatrdil Žerjav, ki od izvajalca, podjetja SCT, zahteva jasne usmeritve sanacije predora.
Žerjav zahteva, da mora vse stroške, ki so in bodo še nastali s sanacijo, pokriti izvajalec. Hkrati pa bo po njegovih besedah izvajalec kril tudi stroške, ki nastajajo z zaporami in z zaprtjem predora za promet.
Prepričan je bil, da je Šentvid imel dovoljenje
Žerjav je še poudaril, da je bil ob odprtju predora prepričan, da ta ima obratovalno dovoljenje. Dejal je, da so ga na Darsu obvestili, da so imeli zapisnik o tehničnem pregledu, predor pa je pregledala tudi komisija, ki sprošča avtocestne odseke v promet. "Vsi dokumenti so kazali na to, da ni nobenega zadržka, da se uporabnega dovoljenja ne izda," je še dejal.
"Ukrepi, ki so bili narejeni v zadnjih dneh, so bili prava in hitra poteza," je povedal Žerjav, ki je od Družbe za avtoceste RS-a (Dars) zahteval, da od izvajalca pridobi jasne usmeritve, na kakšen način in v kolikšnem času bo predor saniran.
Po Žerjavovih besedah naj bi bili v teh dneh obe cevi predora zaprti, ker je treba zagotoviti varnost. V šentviškem predoru bodo predvidoma do petka odstranili morebitno nevarna mesta na protipožarni zaščiti na nosilcih stare galerije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje