Mednarodna smučarska zveza (FIS) je skupaj z nacionalnimi smučarskimi zvezami, med njimi tudi krovno slovensko, dokončala projekt centralizacije pristopov k trženju medijskih in televizijskih pravic do oddajanja tekmovanj najvišjega ranga pod njenim okriljem.

Del tega projekta je tudi Smučarska zveza Slovenije (SZS), ki je z mednarodno zvezo podpisala dolgoročno pogodbo o centralizaciji medijskih pravic. Dogovor prinaša pomembne spremembe na področju upravljanja pravic in zagotavljanja televizijske produkcije za tekme svetovnega pokala v Sloveniji, so danes poudarili pri slovenski zvezi. Dvopartitna pogodba med federacijo FIS-om in SZS-jem bo veljala od sezone 2026/2027 do sezone 2033/2034.

"Poleg garantiranih vrednosti centralizacija prinaša potencial dodatnega dobička, ki se deli med nacionalne zveze glede na dejansko prodajo na trgu in predstavlja pomembno novost pri upravljanju medijskih pravic," je poudaril predsednik SZS-ja Enzo Smrekar.

Johan Eliasch je prepričal vse prireditelje, razen avstrijskih, da predajo trženje medijskih pravic skupnemu organizatorju, Infrontu. Foto: EPA
Johan Eliasch je prepričal vse prireditelje, razen avstrijskih, da predajo trženje medijskih pravic skupnemu organizatorju, Infrontu. Foto: EPA

Eliasch uresničil predsedniški projekt

Mednarodne medijske pravice in pravice za prenos vseh tekem svetovnih pokalov pod okriljem FIS-a, razen tistih v Avstriji, bo tržil Infront, s katerim so pri FIS-u že na začetku tega leta podpisali pogodbo o ekskluzivnem zastopstvu. Projekt zagotavlja povečane prihodke za vse sodelujoče zveze in večji nadzor nad upravljanjem pravic.

"To je resnično zgodovinski dan za zimske športe," je v izjavi za javnost poudaril predsednik mednarodne zveze Johan Eliasch, ki je že ob svojem imenovanju napovedal, da bo prav centralizacija ključen del njegovega predsedovanja.

"Ta pomemben korak nam bo omogočil, da skupaj razvijemo naš izdelek, povečamo komercialno vrednost naših medijskih sredstev, izboljšamo dostopnost vsebine, razširimo priložnosti za pripovedovanje zgodb, pritegnemo novo občinstvo in na koncu povečamo denarne nagrade za športnike. Napočil je trenutek, ko so zimski športi v celoti stopili v 21. stoletje," je še poudaril Eliasch.