Ferrarijevi navijači si želijo, da se moštvo iz Maranella vrne na pota stare slave, po katerih zadnje štiri sezone odločno stopa Red Bull s Sebastianom Vettlom na čelu. Foto: EPA
Ferrarijevi navijači si želijo, da se moštvo iz Maranella vrne na pota stare slave, po katerih zadnje štiri sezone odločno stopa Red Bull s Sebastianom Vettlom na čelu. Foto: EPA
Kimi Räikkönen
Ferrari je zadnji dirkaški naslov osvojil leta 2007, ko si je svoj prvi (in za zdaj edini) naslov svetovnega prvaka na zadnji dirki sezone v Braziliji zagotovil Kimi Räikkönen (v sredini). Tedaj je moštvo iz Maranella zmagalo tudi v konstruktorskem seštevku, uspeh pa je ponovilo še sezono pozneje, ko se je dirkaški naslov prvaka za las izmuznil Felipeju Massi (levo). Foto: EPA


Ferrariju v letošnji sezoni ni šlo vse po načrtih. Moštvu so redko uspele solidne kvalifikacije, v celotni sezoni so vknjižili zgolj dve zmagi, ki jih je prinesel Fernando Alonso. Pred zadnjo dirko je Ferrari v konstruktorskem seštevku uvrščen na tretje mesto, za drugouvrščenim Mercedesom zaostaja za 15 točk.
Toda slabše Ferrarijevo obdobje (v Maranellu so se zadnjega dirkaškega naslova veselili leta 2007, ko je svetovni prvak postal Kimi Räikkönen) utegne kmalu postati stvar preteklosti, je prepričan Allison, ki je moštvo iz Maranella med sezono okrepil iz vrst Lotusa.
Allison ima gromozansko srečo
"Naj najprej povem, da imam gromozansko srečo, da sem prišel k Ferrariju v trenutku, ko so potrebne številne spremembe, nujne v boju za sam vrh. Veliko sprememb je že začel Pat Fry (vodja inženirskega oddelka, op. a.), zato sem zelo vesel, da je bilo nekaj dela že opravljenega in da ne bom vsega skupaj začel iz nič," je dejal Allison in dodal: "Še vedno nas čaka ogromno dela, a imam veliko srečo, da so razvoj novega dirkalnika že začeli pred menoj."
Moštva bodo še vedno zelo konkurenčna
Prihodnja sezona formule ena utegne biti zaradi novih predpisov in motorjev še kako zanimiva. Tega se zaveda tudi Allison, ki pa je prepričan, da bodo vrh krojila bolj ali manj ista moštva. "Zmaga je vselej Ferrarijev cilj," je poudaril in nadaljeval: "Kar se tiče pa prihodnje sezone, sem prepričan, da bodo spremembe nekoliko premešale vrstni red. Vseeno pa menim, da bodo moštva ostala še vedno zelo konkurenčna, čeprav dirkalnike razvijajo neodvisno druge od drugih."
Sklenil je: "Prav tako menim, da bo zanesljivost dirkalnika močno vplivala na prvo polovico sezone. Spremembe predpisov so glede konfiguracije dirkalnika same po sebi že dovolj velike, a hkrati prinašajo tudi veliko skrbi glede zanesljivosti."