Zadnja voznica v formuli ena je bila Giovanna Amati leta 1992, ki se je trikrat želela prebiti skozi kvalifikacijsko sito, a se ji ni uspelo uvrstiti na nedeljsko dirko. Za največji uspeh voznic v tem športu je poskrbela Lella Lombardi, ki je med letoma 1974 in 1976 začela 12 dirk, leta 1975 pa se je na dirki za VN Španije dokopala tudi do polovice točke.
"Voznice ne dobijo priložnosti"
Button se je z izvršnim predsednikom McLarna Ronom Dennisom udeležil medijskega dogodka v Cannesu, na katerem se je dotaknil občutljive teme, ki je v preteklosti dvignila nemalo prahu. "Mislim, da se bo pogled na voznice v formuli ena v prihodnjih letih spremenil. Najpomembnejše je nabiranje izkušenj na nižjih ravneh dirkanja. Največja težava je predvsem ta, da voznice v zgodnji mladosti ne dobijo primernih priložnosti za dokazovanje. Kljub vsemu dirkajo v NASCAR-ju, kjer so nekaj dirk tudi dobile," je dejal Britanec, ki se je naslova svetovnega prvaka prvič in za zdaj zadnjič veselil leta 2009. "Trening za dirkanje v formuli ena je zelo specifičen, a mislim, da jim lahko uspe," je sklenil Button.
Moss aprila dvignil veliko prahu
Že aprila letos je s svojimi izjavami o voznicah za val ogorčenja poskrbel sir Stirling Moss, ki je med drugim dejal, da je "duševni stres morda prevelik za voznico", in dodal, da je za uspeh v formuli ena potrebna izjemna zbranost. Na njegove izjave se je hitro odzvala Susie Wolff, testna voznica pri Williamsu, ki je dejala: "Sploh ne vem, kje začeti po takšnih besedah. Gospoda Mossa zelo spoštujem, njegovi dosežki so občudovanja vredni, vendar mislim, da sva iz drugačnih generacij. Za Mossa je skoraj nepredstavljivo, da bi ženska vozila dirkalnik v formuli ena. V njegovih časih so na vsaki dirki tvegali svoje življenje. Toda ta šport je tehnološko zelo napredoval, zato je danes precej varnejši kot tedaj."
Dennis oster do neosredotočenih dirkačev
O voznicah je debatiral tudi Dennis, ki pa je bil precej krajši in je poudaril, da "moški fizično pač prekašajo ženske". Dotaknil se je tudi tistih dirkačev, ki ogromno prostega časa namenjajo komercialnim poslom, zaradi česar trpijo njihove dirkaške predstave v kraljici motošportov. "Nekateri so pozabili, kaj je cilj v formuli ena. Ko pozabiš, kakšen je cilj, pozabiš, kaj moraš storiti za naslov svetovnega prvaka," je bil oster Dennis. Hkrati je dodal, da pri McLarnu skušajo svojima dirkačema ponuditi dovolj bogate pogodbe, da ne potrebujeta še dodatnega zaslužka prek tretjih oseb.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje