14. dirka v sezoni ni postregla z novim zmagovalcem - Lewis Hamilton je s sedmo zmago v sezoni znova skočil na vrh dirkaškega seštevka, pred moštvenim kolegom in največjim tekmecem Nicom Rosbergom - ta je zaradi težav z elektroniko odstopil v 14. krogu - ima zdaj tri točke naskoka.
Do konca sezone je na sporedu še pet dirk. Že čez slaba dva tedna bo imel Nemec, ki nikakor ni zadovoljen z zanesljivostjo dirkalnika, na voljo novo priložnost v Suzuki.
Hamilton si je želel 'čistega' konca tedna
"Včeraj sem sanjal, da se bo zgodil takšen razplet," je bil po dirki navdušen Lewis Hamilton. Nadaljeval je: "Rad bi se zahvalil ekipi. To, kar nam je uspelo letos, je neverjetno. Zavedamo se, da imamo dirkalnik, s katerim se lahko borimo z vsemi." Kljub zajetni prednosti - ta je na koncu znašala 13,5 sekunde - se je Britanec osem krogov pred koncem znašel na drugem mestu, ko ga je ob vrnitvi na stezo po zadnjem postanku prehitel Vettel, a je svetovni prvak iz leta 2008 hitro postavil stvari na pravo mesto. "Strategija se je izplačala, čeprav ni bilo jasno, ali se nam bo vse skupaj izšlo ali ne. Ob novem prihodu varnostnega avtomobila bi namreč lahko veliko izgubili," je še povedal in priznal, da je izjemno vesel vrnitve na vrh dirkaškega seštevka: "Stvari so se zame korenito spremenile. Želel sem si 'čistega' dirkaškega konca tedna - in to sem dobil. Seveda si na vsaki dirki želimo dvojne zmage, zato smo tudi delno razočarani."
Vettlu Singapur res pisan na kožo
Nove uvrstitve na zmagovalni oder - njegova tretja v sezoni - se je razveselil tudi Sebastian Vettel, ki je moral v končnici dirke izdatno paziti na obrabo gum. Na koncu se mu je tveganje s strategijo, ki mu jo je postavilo moštvo, izplačalo. "To je steza, na kateri zares uživam! Vzdušje je zelo dobro. Uspel mi je dober štart, hitro sem švignil mimo Daniela, nato mi je uspela zelo dobra dirka. Žal je varnostni avtomobil na stezo pripeljal ob najslabšem mogočem času," je priznal Vettel, ki je bil vesel, da so gume zdržale do konca. Heppenheimčan, ki se je na zadnjih petih dirkah v Singapurju vselej zavihtel na zmagovalni oder, je priznal, da bi se bilo v končnici dirke nesmiselno boriti za zmago, saj je bilo drugo mesto največ, kar je lahko iztržil z red bullom.
Ricciardo: Nagnetli smo se skupaj
Daniel Ricciardo nadaljuje odlične predstave: na zadnjih štirih dirkah je dvakrat zmagal, v Monzi je bil peti, tokrat je osvojil tretje mesto. Avstralec je pričakoval, da bo Vettel po umiku varnostnega avtomobila hitro napadel Hamiltona, a je kmalu dojel, da moštveni kolega varčuje gume za napad v končnici. "Vsi skupaj smo se nagnetli skupaj, nobenemu se ni ponudila kakšna večja priložnost za boljši rezultat. Pričakoval sem sicer, da bo Sebastian na koncu močneje napadel, kar pa zaradi zelo obrabljenih gum pravzaprav ne bi bila najboljša poteza," je pojasnil Ricciardo, ki je na štartu takoj izgubil boj z Vettlom in Alonsom. "Štart dirke niti ni bil tako slab. Takoj pred prvim zavojem se je pojavilo nekaj težav, zaradi katerih smo izgubili nekaj moči. Tedaj je Fernando zapeljal s steze in vrnil položaj Sebastianu. Od tedaj je bilo dirkanje bolj ali manj čisto," je še dejal.
Alonso: Imeli smo dobro strategijo
Novo dobro uvrstitev je s ferrarijem vknjižil Fernando Alonso, ki pa se je uštel s postankom v času, ko je po progi vozil varnostni avtomobil. Posledično je z drugega padel na četrto mesto in v končnici dirke nikakor ni našel poti mimo Ricciarda. "Ko smo okrog 12 krogov pred koncem izvedeli, da pri Red Bullu ne bodo opravili še tretjega postanka, smo napadli z vso močjo. Zaostanek za Ricciardom mi je uspelo nekoliko zmanjšati, a na trdih gumah, ki mi niso nudile dovolj dobrega oprijema, več ni šlo," je dejal Alonso, ki je bil jezen, da je varnostni avtomobil na stezi ostal toliko časa, da se menjava gum ni pretirano poznala. Vseeno je bil s strategijo zadovoljen. "Strategija je bila dobra, saj nimamo hitrosti, kot jo ima Hamilton. Če ne bi takrat opravili postanka, ne bi bili na koncu tako blizu vrha. Najbrž bi dirko končali na sedmem ali osmem mestu," je še dejal.
Rosberg nezadovoljen s stabilnostjo
Sanje o dobri dirki so se že pred začetkom singapurske preizkušnje razblinile Nicu Rosbergu, ki je zaradi okvare dirkalnika obstal na štartnem položaju že ob začetku kroga za ogrevanje. Zatajili sta mu prestavni ročici, ob zamenjavi volana pa se mu je sistem popolnoma sesul. Nič ni delovalo natančno, za nameček je začel izgubljati še prestave. Kar naenkrat je - denimo - ostal brez četrte prestave. Drugega kot odstop mu ni preostalo. "Elektronika na volanu mi je zatajila, kar je pomenilo, da je šlo vse narobe," je pojasnil Nemec in dodal: "Moramo odkriti, kaj je šlo narobe. Znova smo imeli težave z zanesljivostjo dirkalnika, ta težava se vleče že vso sezono. To se dogaja odločno prevečkrat." Rosberg je sicer upal, da bodo mehaniki težave odpravili še pred začetkom dirke, a je priznal, da je izgubil upanje, ko so njegov dirkalnik porinili v boks.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje