Ricciardova avantura pri Renaultu bo kratka in predvsem grenka. Dirkač iz Pertha, sedemkratni zmagovalec dirk v kraljici motošporta, je bil pet let član Red Bulla, s katerim je doživel veliko vzponov in padcev. Z avstrijskim kolektivom pionirja energijskih pijač Dietricha Mateschitza se je veselil sladkih zmag, v zadnji sezoni z moštvom pa se je njegovo zaupanje v ekipo in predvsem dirkalnik začelo krhati.
Pri Renaultu so hitro ukrepali, vodja moštva Cyril Abiteboul je na mizo položil ponudbo, ki je Ricciardo enostavno ni mogel zavrniti. V moštvu so mu obljubili tako rekoč vse, za nameček tudi nesramno bogato plačo. A besed v Parizu in Enstonu niso podprli z dejanji. Sezona 2019 je bila bolj klavrna, podpovprečna. Na 13 od 21 dirk se Avstralec ni uvrstil med dobitnike točk, njegova najboljša uvrstitev je bila četrto mesto v Monzi.
Dirkač, ki bi si zaslužil boj za naslov svetovnega prvaka – svoje kvalitete je na nedeljskih dirkah navsezadnje že večkrat pokazal in dokazal –, bo od naslednje sezone dalje član McLarna, od koder so k Ferrariju poslali Carlosa Sainza mlajšega. Pri Renaultu bodo v naslednji sezoni računali na mladega Estebana Ocona, vprašanje pa je, kdo bo postal njegov novi moštveni kolega po koncu letošnjega leta.
Briatore: Fernando se je razstrupil
Vse glasnejše postajajo govorice o vrnitvi Fernanda Alonsa, ki je elitni razred motošporta zapustil ob koncu sezone 2018. "Fernando je zelo motiviran. Nekaj časa stran od formule ena mu je samo pomagalo. Dejansko se je razstrupil, zdaj je precej bolj miren in pripravljen na vrnitev," je za Gazzetto dello Sport dejal Flavio Briatore, nekdanji vodja moštva Renault, s katerim je v letih 2005 in 2006 osvojil naslov svetovnega prvaka. Pri Renaultu Španca pričakuje tudi vodja moštva McLaren Zak Brown. "Mislim, da v tem trenutku Fernando še vedno razmišlja o morebitnem povratku v formulo ena, in če bi bil jaz vodja pri Renaultu, bi storil vse, da ga zvabim v svoj dirkalnik. Gre za dirkača z velikanskim ugledom, je zelo hiter, dvakrat je z Renaultom osvojil naslov svetovnega prvaka, zato sta ta dva akterja tudi zgodovinsko prepletena," je za Sky Sports dejal 48-letni Kalifornijec, ki je izvršni direktor ekipe postal leta 2016. Obenem je opozoril, da je Alonso rojeni zmagovalec in da želi ob morebitni vrnitvi v formulo ena sesti v dirkalnik, s katerim se bo lahko bojeval za zmage, in ne v dirkalnik moštva, ki je še v fazi razvoja – kar Renault v tem trenutku vsekakor je.
Vettel premleva o prihodnosti
Za zdaj tudi še ni znano, kje – če sploh – bo kariero nadaljeval štirikratni svetovni prvak Sebastian Vettel, ki po koncu letošnje sezone zapušča Ferrari. Nemec ni izpolnil lastnih pričakovanj, najverjetneje tudi ne pričakovanj 'tifosov', ki na naslov dirkaškega svetovnega prvaka čakajo vse od leta 2007 (Kimi Räikkönen). Vettel je svojo pot pri moštvu iz Maranella začel odlično, že na drugi dirki (VN Malezije) je okusil slast zmage, a v zadnjih sezonah je storil odločno preveč napak za enakovreden boj s serijskim Mercedesovim zmagovalcem Lewisom Hamiltonom. Lani je v moštvu dobil še velikega tekmeca v Charlesu Leclercu, ki je interni obračun dobil in prvenstvo končal s 24 osvojenimi točkami več. Tudi sicer je bil skozi sezono prepričljivejši – tako v kvalifikacijah kot na dirkah. Le še vprašanje časa je bilo, kdaj se bo moral veteran umakniti. To se bo zgodilo po zadnji letošnji dirki v Abu Dabiju.
Alonso-Hamilton 2.0
Briatore je poudaril, da Ferrarijevo odločitev o prekinitvi sodelovanja s Vettlom popolnoma razume. Dirkaško dinamiko med njim in Leclercom je primerjal z dinamiko med Alonsom in Hamiltonom pri McLarnu leta 2007, ko dirkača nikakor nista mogla shajati skupaj, zaradi česar sta na koncu sezone zloglasno izgubila boj za naslov prvaka proti Räikkönenu. "V formuli ena je vselej najpomembnejše, da poznaš in imaš zmagoviti recept. Vedno moraš v ekipi imeti dirkača, ki je osredotočen le na naslov svetovnega prvaka, in drugega dirkača, ki bo pridno zbiral zajetne kupčke točk in jih 'kradel' največjim tekmecem," je pojasnil Briatore in dodal: "Leclercov prihod v ekipo je Vettel drago plačal. Charlesova hitrost je presenetila njega in celotno moštvo. Podobno je bilo pri McLarnu leta 2007 s Hamiltonom. Če imaš dva dirkača na isti ravni v moštvu, se bo zgodilo neizogibno: drug drugemu bosta začela odžirati točke."
Mercedes se še pogaja s Hamiltonom
Medtem ko je dirkaška zasedba za sezono 2021 že znana pri Ferrariju (Leclerc, Sainz ml.), McLarnu (Ricciardo, Norris) in Racing Pointu (Perez, Stroll), ki se bo prihodnje leto preimenoval v Aston Martin, se pri Mercedesu še vedno pogajajo o podaljšanju pogodbe s Hamiltonom. Zelo verjetno se bo vodja moštva Toto Wolff, ki v ospredje postavlja predvsem harmonijo in pregovorni 'mir v hiši', odločil za enako zasedbo kot v zadnjih treh sezonah. Torej, da bo ob bok Hamiltona postavil Valtterija Bottasa. Vseeno ima na voljo še nekaj različnih scenarijev, če želi spremeniti zmagovalno formulo. Na voljo je Vettel, hkrati se lahko odloči tudi za nekdanjega prvaka formule dve Georgea Russlla, ki trenutno nastopa za Williams. "Pri odločanju o dirkaški zasedbi za prihodnjo sezono bomo upoštevali ogromno različnih podatkov. Pregledati moraš rezultate dirk iz vseh možnih razredov, primerjati končne uvrstitve s tekmečevimi. Tu je zelo pomembna še osebnostna plat. Kako se bo morebitni novi dirkač znašel v strukturi ekipe? Kakšna bo njegova dinamika z moštvenim kolegom? Kakšen je načrt za prihodnost? Vsi ti dejavniki so na nek način zapleteni. O tem odprto razpravljamo, vsak poda svoje mnenje. Najpogosteje se zgodi, da imajo vsi v naši skupini enakega," je za Formula1.com povedal Wolff.
Sedem dirk preloženih, tri odpovedane
Letošnja sezona bi se morala začeti 15. marca v Melbournu, a je bila tik pred zdajci prekinjena zaradi pandemije novega koronavirusa SARS-CoV-2. Sledile so preložitve in odpovedi dirk. Od 22 dirk so jih za zdaj sedem preložili (VN Bahrajna, VN Vietnama, VN Kitajske, VN Nizozemske, VN Španije, VN Azerbajdžana, in VN Kanade), tri pa odpovedali (VN Avstralije, VN Monaka in VN Francije). Predvidoma naj bi se sezona uradno začela na začetku julija v Spielbergu, kjer bo 5. julija na sporedu dirka za VN Avstrije. Spielberg in Silverstone (VN Velike Britanije) sta se med drugim tudi zavezala, da bosta priredila dve zaporedni dirki, a je izvedba odvisna predvsem od rahljanja ukrepov, povezanih s pandemijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje