Tudi v najtežjih trenutkih, ko Ferrariju nikakor ni šlo, Alonso ni želel vreči puške v koruzo. Vodja "rdečih" Stefano Domenicali je pred Monzo napovedal, da bodo ob morebitnem slabem izidu opustili upe na letošnji končni uspeh in sile usmerili v prihodnje leto. Kot da pritisk ne bi bil že tako dovolj velik - navijači poskočnega konjička so na domači dirki zahtevali zmago - je to v soboto zahteval tudi predsednik Ferrarija Luca di Montezemolo.
Alonso ni popuščal
Dobre novice je moštvo prejelo že v sredo, ko ga Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) ni dodatno kaznovala zaradi moštvenih ukazov na VN-ju Nemčije, nadaljevale pa so se v soboto, ko je Alonso Ferrariju privozil 'pole position'. V nedeljo je Španec dirkal v slogu, ki ga je krasil v letih, ko je postal svetovni prvak. Čeprav ga je po ne najboljšem startu prehitel Jenson Button, mu je Alonso sledil in izvajal pritisk nanj.
"Mentalno je bila dirka težka, saj je bil Fernando večino časa tik za menoj," je priznal aktualni svetovni prvak po dirki. En sam krog je bil dovolj, da si je Alonso nabral dovolj prednosti pred do tedaj vodilnim Buttnom, ki je odšel na postanek krog pred Špancem.
Lahko bi bilo povsem drugače
Ferrari je hvalil mehanike, ki so opravili kot strela hiter postanek v boksih, ki je Alonsu omogočil, da se je na stezo vrnil tik pred Buttna. Domenicalli je bil manj navdušen, da je Alonso na začetku izgubil prvo mesto in se z dirkalnikom dotaknil dirkalnika moštvenega kolega Felipeja Masse, ki je dopolnil uspeh moštva s 3. mestom. "Takšnim situacijam, ki povzročajo težave, se moramo izogibati. Bilo je zelo blizu," se je Domenicali zavedal, da bi se dirka lahko končala povsem drugače.
Kljub zmagi pred tisoče navdušenimi "tifosi" se Alonso zaveda, da si na naslednjih petih dirkah ne sme privoščiti napak. Španec pa ni edini, ki si je izboljšal izhodišče v boju za prvaka. Svoje izhodišče si je močno popravil Button, ki je bil po VN-ju Belgije vse prej kot rožnat.
Tokrat kritike za Hamiltona
Poraženca dirke sta Lewis Hamilton in Mark Webber. Če so bili predvsem britanski mediji po zmagi na VN-ju Belgije polni hvale na račun Hamiltona, je slika po Monzi povsem drugačna. Sprašujejo se, ali je sposoben sprejemati prave odločitve v tisočinkah sekunde, ko je pod pritiskom.
"Če bi rekli, da je bil njegov poskus prehitevanja v zavoju Della Roggia optimističen, bi bilo zelo velikodušno. Zagotovo begajoča poteza, ob vsem, kar je na kocki. Hamiltonu je njegova agresivnost pogosto pomagala, a ne v Monzi, kjer je bilo lahko predvideti, kaj se bo zgodilo," je zapisal Mirror. "Taki pripetljaji so nam v opomin, da je star le 25 let, ko številni fantje zase menijo, da so že možje,"so bili ostri pri Daily Telegraphu.
Webber: Lahko bi dosegli več
Red Bull je v Monzi skušal le omejevati škodo, kar jim je precej dobro uspelo, s čimer se Webber ne strinja povsem. Webber drugič zapored slabo štartal, proti koncu pa obstal za Nicom Hulkenbergom. Weber se je pritoževal zaradi Nemčevega večkratnega sekanja šikane, a dirkača Williamsa komisarji dirke niso kaznovali. Čeprav Monza ni veljala za dirkališče, ki naj bi ugajalo RB6, pa je Webber prepričan, da je Red Bull v Italiji dosegel manj, kot bi lahko, in izpustil iz rok priložnost, da bi povečali svojo prednost v skupnem seštevku (tako konstruktorskem kot posamičnem).
Moštvo HRT je bilo kaznovano z 20.000 dolarjev kazni, ker je njihov voznik Sakon Jamamoto pri postanku v boksu prehitro speljal in z zadnjim krilcem zadel enega izmed inženirjev, ki je še nekaj popravljal na njegovem dirkalniku. Inženirja je rešilec odpeljal v zdravniški center, boks pa je bil v tem času zaprt.
Čeprav je Webber prevzel vodstvo v skupnem seštevku, bi lahko bolje izkoristil Hamiltonov izpad iz dirke že v drugem zavoju. Hamilton je po dirki priznal, da je zaradi take napake, sicer ene redkih, ki jih je letos naredil, lahko ob naslov. Po Spaju je kazalo, da se je peteroboj sprevrgel v dvoboj, a po Monzi prvih pet dirkačev ločuje le 24 točk, kar nam obeta zanimiv finale letošnje sezone, v katerem se za naslov prvaka ne bosta borila le dva dirkača.
"Menim, da bo letošnja sezona, ne glede na to, kaj se bo zgodilo, šla v zgodovino kot ena najboljših in najbolj tekmovalnih," je prepričan Button. Preostalih pet dirkališč naj bi Red Bullu ustrezalo bolje kot njihovim konkurentom.
Vettel kot feniks iz pepela
"Moj motor umira!" se je Vettel panično drl po radiu v 20. krogu. "Krog in pol sem mislil, da je vsega konec," je dejal Vettel. Nato je bilo težav konec. Med 37. in 39. krogom so vsi dirkači prišli v boks, le Vettel ne, ki je na mehkih pnevmatikah vztrajal do predzadnjega kroga in šele nato odšel na obvezno menjavo pnevmatik (pravilo dirkanja na dveh različnih tipih pnevmatik) in tudi zaradi napake Nica Rosberga pri zaviranju končal na 4. mestu. Red Bull je pozneje sporočil, da je šlo pri Vettlu za (začasne) težave z zavorami, verjetno zaradi preostre vožnje čez robnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje