To je razplet afere Singapur, ko je moral lani na dirki v Singapurju Nelson Piquet po navodilih moštva zapeljati v zaščitni zid, da bi zaradi posredovanja varnostnega avtomobila vplival na razplet dirke in pomagal moštvenemu kolegu Fernandu Alonsu. Renault jo je tako na zaslišanju v Parizu dobro odnesel, zdaj mora le paziti, da v naslednjih dveh letih ne bi bilo novih škandalov, sicer bo izključen iz svetovnega prvenstva.
59-letni Briatore, ki je vztrajno zavračal svojo krivdo, in glavni inženir moštva Pat Symonds sta pred dnevi že izgubila službo pri Renaultu, kjer so prepričani, da sta za afero kriva Briatore in Symonds ter da za njuno vedenje ne bi smeli kriviti moštva.
Vseeno se je Renault na Fiino odločitev odzval z opravičilom: "Spoštujemo odločitev sveta za motošport. Opravičujemo se vsem v formuli 1 za naše vedenje in prevzemamo vso odgovornost. Upamo, da bo vsa stvar kmalu za nami ter da se bomo lahko osredotočili na prihodnost."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje