Kovalainen je bil s srebrno puščico na testiranjih v Barceloni počasnejši od dirklanikov Ferrarija, BMW Sauberja, Renaulta, Toyote in Brown GP-ja, ki je prvič testiral šele v petek. Foto: EPA
Kovalainen je bil s srebrno puščico na testiranjih v Barceloni počasnejši od dirklanikov Ferrarija, BMW Sauberja, Renaulta, Toyote in Brown GP-ja, ki je prvič testiral šele v petek. Foto: EPA
Ron Dennis in Lewis Hamilton
Ron Dennis se je po zadnji dirki sezone 2008 veselila naslova prvaka z Lewisom Hamiltonom. Prepričan je, da bodo srebrni tudi letos v boju za vrh. Foto: Reuters

"Ne glede na trenutne predstave McLarna bomo konkurenčni," sporoča Dennis, ki je 1. marca vodenje moštva iz Wolkinga prepustil Martinu Whitmarshu, sam pa ostaja 15-odstotni lastnik moštva. "Dirkalnik zagotovo ni tako hiter, kot bi želeli," je priznal. "A še vedno je dovolj časa in čaka nas kar še nekaj testiranj, dirkalnik bomo še razvijali," obljublja Dennis.

Težave z obrabo gum in krilcem
Če se bo McLaren hotel potegovati za naslov prvaka, jih čaka še veliko dela. Finec Heikki Kovalainen je bil na testiranju v Barceloni, ki se ga udeležuje vseh deset moštev najhitrejšega cirkusa, v ponedeljek najpočasnejši. Za najhitrejšim Nickom Heidfeldom v BMW Sauberju je zaostal debele 2,6 sekunde. Pred tem je moštvo s svetovnim prvakom Lewisom Hamiltonom nekaj dni dirkalnik MP4-24 testiralo v Jerezu. V sredo je bil "čudežni deček" sedmi, v četrtek pa je imel nesrečo. V torek je bil najhitrejši Kimi Räikkönen v Ferrariju, največjim tekmecem McLarna v zadnjih dveh sezonah. Da so rdeči na sezono bolje pripravljeni kot srebrni se je potrdilo tudi danes; Felipe Massa je (za skoraj sekundo) zaostal le za najhitrejšim Jensonom Buttnom (Brown GP). Hamilton je po nesreči - v drugem zavoju je zletel s steze - končal na začelju dirkačev.

McLarnu, ki ga poganjajo Mercedesovi motorji, naj bi največ težav povzročala prevelika obraba zadnjih gum ter zadnje krilce. Na nekaterih testiranjih je moštvo zato uporabljalo kar lansko različico krilca.

Favoriti znani po nekaj dirkah
"V tem času leta je testiranje osredinjeno na optimizacijo dirkalnika za dirko. Za letos imamo tako strategijo, da bomo do zadnjega mogočega trenutka odlašali izdelavo aerodinamičnega paketa za dirko v Avstraliji," je taktiko moštva razložil 61-letni Britanec. O tem, kdo je največji favorit za prihajajočo sezono, ki se bo začela z dirko v Melbournu 29. marca, je dejal, da bo več znanega po dveh ali treh dirkah.

T. V.