Red Bulla sta hitra tako na hitrih (Barcelona) kot počasnih (Monako) stezah, edina težava je nezanesljivost dirkalnika. Ostala moštva, predvsem McLaren, Ferrari in Mercedes, ugibajo, kakšna je skrivnost Adriana Newyja, ki je skonstruiral dirkalnik, in napovedujejo novosti, ki naj bi jih približale avstrijskemu moštvu, ki se tega dobro zaveda in ne namerava popuščati.
Webber pravi, da je še prezgodaj govoriti o naslovu svetovnega prvaka. "Smo v dobrem položaju in imamo dobre temelje. A nihče ne ve, kaj se bo zgodilo čez nekaj dirk. Mislim, da v boju za prvaka nista le dva dirkača," je povedal in opozoril, da bodo proti koncu prvenstva veliko vlogo odigrali tudi motorji (letos imajo dirkači omejeno število motorjev, ki jih lahko uporabijo med sezono).
Webber po poti Brabhama?
Prestižna zmaga v Monaku je pomembna za relativno mlado moštvo avstrijskega podjetnika Dietricha Mateschitza. "Red Bull v formuli ena ni dolgo. Ljudje pozabljajo, da smo bili pred tremi ali štirimi leti predmet posmeha", je po dirki razpredal šele drugi Avstralec po Jacku Brabhamu leta 1959, ki je slavil v kneževini. Brabham je za dirkanje navdušil Webbrovega očeta, njegova ljubezen pa se je prenesla na sina, ki je po šestih dirkah na dobri poto, da postane prvi avstralski svetovni prvak v formuli ena po 30 letih, ko je bil najboljši Alain Jones.
Sebastian Vettel, pred začetkom sezone eden glavnih favoritov za prvaka, po drugem mestu ni bil preveč razočaran, zavedal se je, da bo hitre(jše)ga moštvenega kolega težko premagal. "Sezona je dolga, ni pomembno kaj narediš na eni ali dveh dirkah," se je tolažil Nemec, ki ga je Avstralec v zadnjih tednih zasenčil.
Hillovo maščevanje Schumiju?
Medtem ko sta voznika Red Bulla proslavljala s skokom v Sredozemsko morje, nato pa sta skočila še v bazen skupaj z drugimi člani moštva, so komisarji po dirki razpravljali o Schumacherjevem prehitevanju v zadnjih trenutkih tekme. Dve uri in pol po dirki so komisarji sporočili, da je Schumacher kaznovan zaradi nepravilnega prehitevanja po členu 40.13. Med štirimi komisarji je bil tudi Schumacherjev znanec Damon Hill. Anglež, svetovni prvak leta 1996, je zatrdil, da na odločitev ni vplivalo njegovo staro rivalstvo z Nemcem. "Michael se je kislo nasmehnil. Lahko bi rekli rahlo ironično," je povedal za BBC.
Člen 40.13 športnih pravil formule ena pravi: "Če se dirka konča za varnostnim avtomobilom, bo ta zapeljal v bokse ob koncu zadnjega kroga, dirkalniki pa bodo ciljno črto prečkali normalno in brez prehitevanja."
Ferrari: Brez prehitevanj. Mercedes: Lahko prehitevaš.
"Naše razumevanje pravil je precej jasno – v zadnjem krogu ne moreš prehitevati", meni šef Ferrarija Stefano Domenicali. Alonso se strinja. "Videl sem, da je Lewis (Hamilton) zelo počasen v zadnjem krogu, zato sem moštvo ponovno vprašal, ali so prepričani, da ga ne smem prehiteti, saj sem bil pripravljen to storiti, če bi lahko. Moštvo je ponovilo, da ne smemo prehitevati, zato sem, ko sem videl Michaela, vedel, da ga bodo kaznovali".
Seveda se s to razlago ne strinja šef Mercedesa GP. Ross Brawn trdi, da se je varnostni avto umaknil s steze in se dirka zato ni končala za varnostim avtomobilov in je bilo prehitevanje tako dovoljeno. "Dobili smo navodila, da bo varnostni avto zapeljal v bokse in da se dirka ne bo končala za njim – to je pomembna razlika. Takoj, ko smo dobili takšna navodila, smo razumeli, da se bo dirka normalno nadaljevala. Le poglejte si reakcijo ostalih voznikov, vsi so na polno vozili," je svoje razumevanje dogajanja v zadnjih ovinkih dirke pojasnil Brawn.
Felipe Massa je povedal, da mu je moštvo sporočilo, da na celotni stezi velja rumena zastava, ko se bo varnostni avto umaknil, kar pomeni, da prehitevanje ni dovoljeno. Nasprotno je, še preden je izvedel za kazen, trdil Schumacher. "Dobili smo sporočilo, da se varnostni avto umika in da je steza odprta, kar pomeni, da lahko dirkamo in zato sem izkoristil priložnost. Normalno je, da ima drugo moštvo drugačno razlago, a kazni ne pričakujem," je bil samozavesten 41-letni veteran.
Prehitevanje obudilo spomin na kvalifikacije 2006
Mercedes trdi, da so dirkači lahko prehitevali za prvo črto varnostnega avta, ki je v Monaku približno 50 metrov naprej od ovinka Rascase, tistega ovinka, v katerem je Schumacher med kvalifikacijami leta 2006 "parkiral" svojega ferrarija in tekmecu za naslov prvaka Alonsu onemogočil hiter krog (tako so odločili komisarji dirke in Nemca poslali na začetek startne vrste, od koder je nato osvojil 5. mesto). Potezo Schumacherja je tedaj nekdanji svetovni prvak Keke Rosberg, oče sedanjega Schumacherjevega moštvenega kolega Nica Rosberga, označil za "podlo".
Mercedes se je na kazen pritožil, o pritožbi bo odločalo prizivno sodišče Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA), ki je sporočila, da se pritožba nanaša na odločitev, ne na samo kazen, saj se na kazen vožnje skozi bokse (ki je bila spremenjena v pribitek 20 sekund) ne more pritožiti.
Kubica ponosen na tretje mesto
Robert Kubica (Renault) je ponosen na tretje mesto, čeprav se mu je po kvalifikacijah obetala še višja uvrstitev. "Vsi mi pravijo, da bi moral biti drugi. Seveda je drugo mesto boljše od tretjega in prvo boljše od drugega, a to je fantastičen dosežek za fante v tovarni in v boksu," je povedal Poljak, ki se je v skupnem seštevku z 59 točkami povzpel na šesto mesto.
Alonso čuti pritisk?
Pred Alonsovo nesrečo na sobotnem treningu pred kvalifikacijami je bil njegov ferrari v odlični formi, zdelo se je, da je na dobri poti, da osvoji pole. Potem ko je Španec gledal, kako se drugi dirkači borijo za čim boljše mesto na štartu dirkališča, ki že dolgo ne ustreza varnostnim pravilom formule ena, se je moral zagovarjati, da so njegove napake (trčenje s Schumacherjem na začetku VN Avstralije, prehiter štart na Kitajskem, napačna odločitev na mokrih kvalifikacijah v Maleziji) posledica pritiska, ki naj bi mu prišel do živega, pritiska v podobi hitrega red bulla, ki mu utegne preprečiti uresničitev zastavljenega cilja – osvojitve naslova prvaka v njegovi prvi sezoni pri Ferrariju. Rdeči iz Maranella v bližnji prihodnosti načrtujejo aerodinamične izboljšave svojega poskočnega konjička, v moštvu pa vlada prepričanje, da je Alonso celo boljši od Schumacherja, ki je z legendarnim italijanskim moštvom osvojil pet naslovov svetovnega prvaka in 72 dirk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje