Rosberg je po uvodni dirki v Melbournu na novinarski konferenci dejal, da si srčno želi, da bi bili tekmeci konkurenčnejši Mercedesu. Vettel je - kot kaže - prisluhnil njegovi želji in v velikem slogu dobil malezijsko preizkušnjo.
Po malezijski dirki se je Sebastian Vettel zmage veselil kot otrok. Preverite, kaj o veselju nemškega dirkača in moštva iz Maranella meni nekdanji dirkač formule ena, zdaj pa strokovni komentator tega športa za britansko televizijsko mrežo BBC, David Coulthard. Več tukaj.
To je bila zanj jubilejna 40. zmaga v karieri in prva po dirki za VN Brazilije leta 2013, ko je proslavil svoj četrti in zaenkrat zadnji naslov svetovnega prvaka v kraljici motošporta. Moštveni uspeh Ferrarija je s četrtim mestom kljub velikim težavam dopolnil Kimi Räikkönen.
Vettel lepo zaprl Rosberga
Dirko na žgočem malezijskem asfaltu - na štartu se je živo srebro dvignilo celo na 64,5 stopinj Celzija - je najbolje začel Hamilton, ki je zadržal vodstvo, svoj štartni položaj je zadržal tudi Vettel, ki je odbil Rosbergov napad in Nemca zaprl v uvodnih dveh zavojih. Odlično je začel tudi Felipe Massa, ki je sicer poznan po dobrih štartih, saj je s sedmega mesta smuknil na peto.
Varnostni avtomobil že v 5. krogu
Veliko smole sta znova imela Pastor Maldonado in Kimi Räikkönen. Namreč, obema je počila guma (Fincu jo je s spednjim krilcem presekal Felipe Nasr), tako da sta morala že takoj opraviti prisilni postanek, prve postanke pa so vsi dirkači opravili že v 5. krogu, ko je na stezo zaradi Marcusa Ericssona zapeljal varnostni avtomobil. Sauber švedskega dirkača je obstal v izletnem območju ob prvem zavoju. Edini, ki se za postanek niso odločili, so bili Vettel, Nico Hülkenberg, Romain Grosjean, Carlos Sainz mlajši in Sergio Perez. Varnostni avtomobil se je umaknil v 7. krogu.
Vettel držal prednost 10 sekund
Mercedesa sta se znašla v zelo neugodnem položaju. Peljala sta v gneči, kar nekaj časa je Hamiltona za seboj zadrževal Sainz ml., ko ga je Britanec prehitel, se je nato hitro prebil do drugega mesta in začel lov na vodilnega, ki je imel deset sekund naskoka. Hamilton je sicer nekoliko zarezal v Nemčevo prednost, Heppenheimčan je v boks zavil v 18. krogu, na stezo se je vrnil kot tretji, a le štiri kroge je potreboval, da je smuknil pred Rosberga in začel lov na Hamiltona, ki je imel sedem sekund prednosti.
Hamiltonove težave s podkrmiljenjem
Vettel se je lanskemu prvaku, ki je imel v počasnih zavojih velike težave s podkrmiljenjem, približeval z neverjetno hitrostjo, ujel ga je ob koncu 24. kroga, ko je Hamilton tudi zavil v boks. V 27. krogu je po še drugem postanku Rosberga na tretje mesto zapeljal skoraj odpisani Räikkönen, ki pa je z dirkačem iz Wiesbadna v štartno-ciljni ravnini izgubil dvoboj dva kroga pozneje.
Hamilton ni okleval, hitro je zavil v boks
Vettel je postanek opravil v 37. krogu, ob zavoju v bokse je imel pred Hamiltonom 13 sekund prednosti. Na stezo se je vrnil pred Rosberga, pred katerim je imel 25 sekund naskoka. Hamilton s precej bolj obrabljenimi gumami ni okleval, v boks je zavil že naslednji krog, a z izbiro trše različice gum ni bil najbolj zadovoljen. Prav tako ni bil zadovoljen nad dejstvom, da mu je moštvo po radijski zvezi sporočalo podatke med zavoji. V 44. krogu je dirko po Alonsu zaradi odpovedi Hondinega pogonskega sklopa predčasno sklenil še drugi McLarnov dirkač, Jenson Button.
Ferrari zdaj resen tekmec Mercedesu
Do konca dirke je Hamilton neupešno lovil Vettla. Ta je dirkal zanesljivo in ravno dovolj, da je povsem nadziral prednost desetih sekund pred Britancem. Številni so se spraševali, ali je Ferrari, ki je na zimskih testiranjih v Jerezu in Barceloni dosegal zelo dobre rezultate, letos sposoben vreči rokavico morda preveč samozavestnemu Mercedesu. Vettel je v nedeljo na dirkališču v Sepangu odgovoril pritrdilno. Vseeno pa ena lastovka še ne prinese pomladi, Mercedes bo imel priložnost za maščevanje že čez 14 dni v Šanghaju.
Dirka za VN Malezije, Kuala Lumpur
Končni vrstni red (56/56): 1. S. VETTEL Ferr. 1:41:05,793 2. L. HAMILTON Mercedes +8,596 3. N. ROSBERG Mercedes 12,310 4. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 53,822 5. V. BOTTAS Williams 1:10,409 6. F. MASSA Williams 1:13,586 7. M. VERSTAPP. T. Rosso 1:39,085 8. C. SAINZ ML. T. Rosso 1 krog 9. D. KVJAT Red Bull 1 krog 10. D. RICCIARDO Red Bull 1 krog 11. R. GROSJEAN Lotus 1 krog 12. F. NASR Sauber 1 krog 13. S. PEREZ F. India 1 krog 14. N. HÜLKEN. F. India 1 krog 15. R. MERHI Manor 3 krogi Odstop: Ericsson, Alonso, Button, Maldonado
Dirkaški seštevek za SP: 1. L. HAMILTON Mercedes 43 2. S. VETTEL Ferrari 40 3. N. ROSBERG Mercedes 33 4. F. MASSA Williams 20 5. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 12 6. F. NASR Sauber 10 7. V. BOTTAS Williams 10 8. D. RICCIARDO Red Bull 9 9. N. HÜLKEN. Force India 6 10. M. VERSTAPP. Toro Rosso 6 11. C. SAINZ ML. Toro Rosso 6 12 M. ERICSSON Sauber 4 13. D. KVJAT Red Bull 2 14. S. PEREZ Force India 1 15. J. BUTTON McLaren 0 16. R. GROSJEAN Lotus 0 17. R. MERHI Manor 0 18. P. MALDONADO Lotus 0 19. F. ALONSO McLaren 0 20. K. MAGNUSSEN McLaren 0
Konstrukt. seštevek za SP (2/19): 1. MERCEDES 76 2. FERRARI 52 3. WILLIAMS 30 4. SAUBER 14 5. TORO ROSSO 12 6. RED BULL 11 7. FORCE INDIA 7 8. McLAREN 0 9. LOTUS 0 10. MANOR MARUSSIA 0
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje