Dva tedna potem, ko so največji kritiki razglašali konec formule ena, so dirkači na stezi v Albert Parku pokazali, da ne znajo le hitro voziti, temveč tudi prehitevati. Toliko dvobojev, celo trobojev nismo videli že dolgo časa. Pri tem velja omeniti, da je ob specifikah cestnega dirkališča v Melbournu tista poglavitna razlika med dirkama – vreme. Dež pred dirko in grozeči oblaki nad dirkališčem med dirko so poskrbeli za različne strategije, pri katerih je imel največ sreče zmagovalec Jenson Button (McLaren).
Red Bull mora popraviti vzdržljivost dirkalnika
Button, znan po tem, da zaradi svoje gladke vožnje ne obrablja pretirano pnevmatik, je tvegal in uspel. Že v šestemk rogu, ob še ne suhi stezi, se je odločil za pnevmatike za suho stezo in uspel. Osmo zmago v karieri je dosegel tudi po zaslugi okvare na red bullu Sebastiana Vettla, ki je tako že drugič zapored po osvojenem "pole positionu" ostal brez zmage. Razočaranje mladega Nemca, enega glavnih kandidatov za naslov prvaka, je bilo veliko. A če bo hotel Vettel po stopinjah sedemkratnega svetovnega prvaka in rojaka Michaela Schumacherja, bo moral Red Bull izboljšati vzdržljivost svojih hitrih dirkalnikov.
Alonsa iz ozadja v ospredje
Alonso si je dirko pokvaril že na začetku, ko je zaspal na štartu in izgubil nekaj mest, nato pa se znašel v sendviču med Buttonom in Schumacherjem, v katerega je trčil in se zavrtel. Iz ozadja se je nato prebijal v ospredje, pri tem pa mu je bil v pomoč tudi varnostni avto. Zmagovalec prve dirke se je hitro približeval moštvenemu kolegi Massi, mimo pa ni mogel. Iz Ferrarijevega boksa očitno ni prišel ukaz, naj ga Brazilec spusti naprej, ker je očitno hitrejši. Španec se je sredi dirke čudil, zakaj nekateri odhajajo v bokse po nove pnevmatike, odgovor pa je dobil proti koncu dirke, ko sta ga Hamilton in Webber na razmeroma ohranjenih pnevmatikah ujela.
Hamilton jezen na svoje moštvo
Hamilton, ki je štartal z 11. mesta, se je po dirki jezil na svoje moštvo, ker ga je poklicalo na drugo zamenjavo pnevmatik. Verjetno bi bil manj jezen, če bi mu uspelo prehiteti Alonsa (in morda tudi Masso), a se je svetovni prvak iz leta 2008 tudi sam pritoževal nad slabimi pnevmatikami. Šef McLarna Martin Whitmarsh je pojasnil, da je so se Hamiltonove pnevmatike hitro obrabljale in da je izgubljal preveč časa v primerjavi s Kubico, zato dodatni postanek, zaradi katerega se je mladi Britanec jezil že med dirko po radijski zvezi.
(Žal) ne moremo pričakovati, da bodo vse dirke tako zanimive in polne akcije kot avstralska, a upanje za ljubitelje formule ena živi. Bo zdaj šef formule ena Bernie Ecclestone, ki je poln "briljantnih" domislic o tem, kako narediti dirkanje zanimivejše, predlagal, da bi steze pred dirkami polili z vodo? Pametneje in realneje bi bilo, če bi se odgovorni v formuli ena zamislili nad (nenehno se spreminjajočimi) pravili, ki so v zadnjih letih praktično onemogočila prehitevanje.
Boj med "novimi" in "starimi" pnevmatikami
Med pravili, ki jih je Mednarodna avtomobolistična zveza Fia uvedla pred letošnjo sezono, je bila prepoved dolivanja goriva pod največjim udarom kritikov. Na drugi dirki sezone se je pokazalo, da pravilo morda le ni tako slabo. Proti koncu dirke se je to, kar so predlagatelji tega pravila upali, da se bo – boj med dirkači s starimi, že obrabljenimi pnevmatikami in tistimi s sorazmerno svežimi, še dobro delujočimi pnevmatikami. V Melbournu se je to zgodilo. Lewis Hamilton (McLaren) in Mark Webber (Red Bull) sta se po svojem drugem postanku hitro približevala obema ferrarijema, ki ju je za seboj zadrževal odlični Robert Kubica v renaultu. Ko sta nekdanji svetovni prvak in ljubljenec domačega občinstva ujela Felipeja Masso in Fernanda Alonsa, je sledil zanimiv četveroboj, ki se je končal, ko je Avstralec trčil v Hamiltona pri njegovem poskusu prehitevanja Alonsa. Dvakratni svetovni prvak je ohranil 4. mesto in ostaja v vodstvu v skupnem seštevku.
Naslednja dirka bo na sporedu 4. aprila v Maleziji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje