Predsednik "medvedov" Damir Gojanović je kar žarel od zadovoljstva po uspešnem projektu. Spektakel si je ogledalo več kot 60.000 gledalcev. "Dolgo smo načrtovali ta dogodek. Veliko ljudi je vložilo precejšnje napore, da se nam je vse izšlo. Nismo želeli preveč povišati cene vstopnic, saj so gledalci navajeni nizkih cen iz Doma športov, kjer je cena vstopnice 30 kun. Tokrat smo ponudili poceni kategorijo (pet evrov), srednjo kategorijo (10 evrov) in malce dražjo kategorijo. Z izkupičkom bomo verjetno pokrili vse stroške tekem. Vse skupaj bo stalo med 300.000 in 350.000 evrov. Ne računamo na zaslužek, saj hočejo gledalci za dražje vstopnice več zabave in več zvezdnikov na ledu. To je dolgotrajen proces," je poudaril Gojanović.
Zagrebčani so res mislili na vse, gostinska ponudba je bila izjemna, tudi za goste in novinarje je bilo poskrbljeno. Vse je potekalo brezhibno in tudi največji kritiki so ostali brez pripomb. Sekelj meni, da bi bilo smiselno organizirati tekme v Stožicah le v končnici. Zeleno-beli so v petek po slabi igri izgubili z Gradcem v Tivoliju z 0:4 in obeta se še ogorčen boj za preboj med najboljših osem.
Spektakel v Zagrebu je navdušil v vseh pogledih. V Ljubljani imamo novo dvorano. Ste razmišljali o organizaciji tekem v Stožicah?
Vsekakor so želje in tudi ideje v tej smeri. Če bi se v hokeju zgodilo nekaj izjemnega, bi poskušali igrati tudi v dvorani v Stožicah. Zagrebška Arena je manj obremenjena, v Stožicah se odvijajo košarka, odbojka in rokomet. Najprej je treba dobiti soglasje mesta Ljubljane, da pomaga pri postavitvi ledene površine. Uskladiti je treba urnik dvorane in seveda je treba finančno pokriti stroške takega projekta.
V tej sezoni si želimo preboj v končnico in osvojiti državno prvenstvo. Velik cilj kluba je sanacija finančnega stanja. Investicije, ki se ne bi pokrila, si ne smemo privoščiti. Treba je vedeti, da bo dvorana za hokej manjša, sprejela bo okrog 10.000 gledalcev, kar je 5.000 manj kot v Zagrebu. To se seveda takoj pozna na prihodkih. Če bi igrali tekme v končnici Lige Ebel, bi bila dvorana verjetno polna.
Torej se nagibate predvsem h končnici, v rednem delu Lige Ebel je dvorana v Stožicah zelo zasedena z drugimi dogodki.
Pomemben je časovni dejavnik. Evroliga v košarki poteka vsakih 14 dni. Tu so še odbojkarji ACH Volleyja v Ligi prvakov in rokometašice Krima. V tem času realno ni mogoče izpeljati takega dogodka. Razmišljamo lahko šele o času, ko se evropska tekmovanja v teh športih končajo. Ne dvomim, da bi košarkarji kakšno tekmo Lige NLB lahko odigrali v Tivoliju. Če predvidevamo, da se Olimpija uvrsti med najboljših 16 v Evroligi, potem pa konča tekmovanje, se vse skupaj konča na začetku marca. Takrat se začne končnica v Ligi Ebel. Tu v prihodnosti vidim možnost izpeljave tekem.
Celoten projekt stane med 300.000 in 350.000 evrov. To bi bil kar precejšen zalogaj za vaš klub.
Postavitev ledene ploskve stane okoli 100.000 evrov za od15 do 17 dni. Brez pomoči Mestne občine Ljubljana je tak projekt težko izpeljati. Medveščak je uporabo Arene dobil brezplačno, sam je pokril le postavitev ledene ploskve.
Verjetno bi večni derbi napolnil Stožice. Za druge tekme bi se to težko zgodilo.
Če bi bil to enkraten dogodek, sem prepričan, da bi bila dvorana polna. Gledalci so na začetku prišli pogledat dvorano. Tudi v seriji tekem v končnici bi bilo zelo veliko zanimanje, v primeru preboja v polfinale bi se iskala vstopnica več.
Kako hitro bi se bilo mogoče odzvati na organizacijo takega dogodka?
Vse je izvedljivo. Teden dni pred tekmo v Zagrebu smo si skupaj z Zavodom Tivoli ogledali potek pripravljanja zagrebške Arene. Z nami so bili na tekmi številni ljudje, ki odločajo o usodi športa v Ljubljana. To idejo zelo podpirajo. Za vse bi bil to velik izziv. Zavedamo se, da je treba o vsem dobro premisliti, saj si ne moremo privoščiti finančne luknje s takim projektom.
V Zagrebu smo videli, da tudi druge stvari funkcionirajo. Ogromno navijačev je bilo v dresih, ljudje živijo s klubom. V Ljubljani je zgodba precej drugačna.
Dejstvo je, da je navijaška navzočnost na Hrvaškem izrazitejša. Ljudje sledijo klubu tudi v težkih časih. Medveščak je imel krizo decembra, izgubil je precej tekem zapored, pa se je Arena vseeno razprodala. Na tekmi je bilo 15.000 gledalcev, tretjina jih je bila v majicah in dresih. Pri nas podjetje Forward dela odlično, težko je prepričati ljudi, da bodo kupovali drese.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje