Za zdaj gre Pogačarju vse po načrtih. Danes je bolj kot na dolžino (219 km) in težavnost etape opozoril na nizke temperature: "Bilo je kar hladno. Etapa je bila dolga, v redu smo jo preživeli, treba je bilo biti zbran, veliko jesti, biti ogret. Jutrišnja etapa je še lažja, nato sledijo tri težke etape. Sploh sobotna je brutalna."
Zadnji metri po zavitih in ozkih cestah
Resnejših vzponov v 2. etapi ni bilo, a vseeno je trasa ponudila tri vzpone v zadnjih 60 kilometrih. Cilj je bil v toskanskem mestu Sovicille, cesta je bila na koncu zavita in zelo ozka, hitrosti so bile velike. Najbolje se je znašel 29-letni Tim Merlier in slavil prvo zmago sezone.
Zahteven finiš mu je bil pisan na kožo
"Sprint je bil specifičen, pred njim je bilo veliko ovinkov, kar mi je ustrezalo. Prvi cilj je bil preživeti vzpone, ko sem jih premagal, je prišla na vrsto ekipa. Pripeljala me je v ugoden položaj, sam pa sem opravil svoje delo. Željo po etapni zmagi smo izpolnili, zdaj bomo bolj sproščeni poskušali osvojiti še kakšno," je povedal Merlier.
Sagan ostal praznih rok
Za dolžino kolesa sta zaostala član Jumba Visme Olav Kooij (2. mesto) in Avstralec pri ekipi BikeExchange-Jayco Kaden Groves (3.). Peter Sagan je prehitro začel sprint, nekaj metrov je bil na prvem mestu, a je končal le kot četrti. V zadnjih kilometrih je poskusil glavnino presenetiti Marc Soler, imel je pol minute prednosti, vendar beg ni uspel.
Pogačar prvi na gorskem cilju
Tadej Pogačar je dobil edini gorski cilj in s tem bonifikacijsko sekundo, tako da je v skupnem seštevku (na 3. mestu) zaostanek za vodilnim Italijanom Filippom Ganno (Ineos) znižal na 17 sekund. "Nikoli ne veš, morda pa sekunda odloči skupni seštevek," je Pogačar še povedal za TV SLO.
Ganna in Evenepoel z ukano do majhne prednosti
Raziskava portala cyclingnews.com je pokazala, da sta Filippo Ganna in Remco Evenepoel na ponedeljkovem kronometru (osvojila sta 1. oziroma 2. mesto) unovčila ugotovitve strokovnjakov za letalstvo in tako v primerjavi s Pogačarjem (3. mesto) pridobila kakšno sekundo. Moštveni avtomobil namreč za njima ni vozil le z enim rezervnim kolesom, ampak je bila na njuni strehi obilica koles.
To pomeni rahlo prednost, saj večje vozilo za kolesarjem zrak potiska naprej in je hitrost zračnega toka okoli kolesarja manjša. To novost je ekipi Ineosa predlagal njen novi član, strokovnjak za letalstvo Dan Bigham, Ganna pa jo je na kronometrih uporabljal vse od zadnje lanske etape Gira. Učinek tega trika je odvisen tudi od tega, kako daleč je kolesar pred avtomobilom. Maksimalni učinek je tik pred avtomobilom, kjer se zrak v bistvu giblje skupaj s kolesarjem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje