Po osvojeni bronasti kolajni na nedeljski cestni dirki lahko 24-letnik iz Komende sproščeno pristopi k zadnjemu izzivu na Škotskem. V ožji krog favoritov za medalje ne sodi. Na stavnicah najbolje kotira Remco Evenepoel (kvota 2,50) pred Woutom van Aertom (3,75), Filippom Ganno (5) in Stefanom Kungom (6). Tadej Pogačar je šele na osmem mestu s kvoto 34, kakršno ima tudi Rohan Dennis.
"Če priznam, mi ni najbolj všeč. Ampak za vse je ista. Mislim, da nikomur ni preveč všeč 48 km vožnje po teh cestah. A za vse je isto in o tem sploh ne razmišljam," je povedal Pogačar, ki je bil na lanskem SP-ju v Avstraliji šesti.
Na počasnem asfaltu bo šlo na moč
Pristavil je, da gre za zahtevno progo s počasnim asfaltom ter veliko vetra. "Takšnih kronometrov ne vozimo vsako dirko. Šlo bo na moč," poudarja slovenski as. Ne pričakuje pa, da bi lahko tekmovalci veliko pridobili na zadnjem nekaj stometrskem vzponu. "Nekaj sekund lahko izgubiš, prav veliko pa ne moreš pridobiti," dodaja.
V vožnjah na čas vselej uživa, čeprav to sezono vse ni šlo po načrtih. "Na kronometrskem kolesu moraš biti učinkovit. To ugotoviš z veliko preizkusi in preiskavami. V vetrovniku bi moral biti že pred Tourom, takoj po Liegeu, a sem imel zlomljeno zapestje. Zdaj pa je bila opcija, da gremo vanj po cestni dirki in tako pač nanese. Ni pa to usmeritev za petek, temveč za prihodnost."
Veliko bo odvisno od dnevne forme
Pozicijo na kolesu za kronometer lahko kolesar popravlja vse življenje, dodaja Pogačar. Na dan preizkušnje pa so pomembne predvsem noge. "To je odvisno od samega dneva. Če bodo noge dobre, lahko upam na visoko uvrstitev."
"Treba je naštudirati progo, kje se da kaj pridobiti in kje se lahko izgubi. Več glav več ve, zato sva s selektorjem precej komunicirala. Naredili bomo še analizo tega treninga in potem videli, kako se bom odpeljal v petek," je še za konec za KZS dejal Pogačar.
Murn: Pogačarju ustreza zadnji del trase
Koliko sta se s selektorjem Urošem Murnom spuščala v podrobnosti, je razložil slednji. "Kronometer je zelo zahteven, ker moraš na dolgih odsekih vztrajati v kronometrski poziciji, ki ni ravno udobna, če ne treniraš veliko. Dogovorila sva se, kje lahko gre iz sedeža na pedala, da pretegne mišice. Iz avta ga bomo na to kak ovinek prej opozorili," je za uvod dejal Murn.
"Pregledali smo tudi, kje je prva primerna točka za požirek vode. Pregledali smo, v katerih ovinkih lahko gre na polno in v katerih ne. Glede na današnji veter pa smo pregledali tudi odseke cest, ki so idealni za skrivanje za visoko živo mejo, ki lahko ustvari ugodno zavetrje," je podrobno opisal selektor moške članske zasedbe.
Murn dodaja, da je trasa primernejša za težje kolesarje, a ne povsod: "V prvem delu do 26, 27 km, dokler je kronometer raven, zato lahko močnejši kolesarji pritiskajo z večjo močjo kot lažji. Potem, ko obrnemo smer nazaj, pa imamo dva odseka in ciljni del, ko gre nekaj kilometrov navzgor. Tisti del je Pogačarju bolj pisan na kožo."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje