Luca Badoer bo na VN-ju Evrope zamenjal Felipeja Masso. Foto: EPA
Luca Badoer bo na VN-ju Evrope zamenjal Felipeja Masso. Foto: EPA
Jenson Button.
Jenson Button upa, da bo v nedeljo povečal prednost pred Markom Webbrom. Foto: EPA
Lewis Hamilton.
Lewis Hamilton si želi še druge zaporedne zmage. Foto: EPA

Potem ko ljubitelji Formule 1 niso dočakali vrnitve Michaela Schumacherja, bodo v nedeljo kljub vsemu priča šokantni vrnitvi. V Ferrarijev dirkalnik bo namreč po letu 1994 sedel prvi Italijan, ki je v tem razredu nazadnje dirkal pred skoraj desetletjem.

Prvič po oktobru 1999
Badoer, ki ima v lasti enega izmed neslavnih rekordov (na 49 tekmah za Veliko nagrado ni dosegel niti točke), bo tako v moštvu iz Maranella nadomestil poškodovanega Felipeja Masso. Nad ponujeno priložnostjo je navdušen, a hkrati ostaja na trdnih tleh. "Pred menoj je velik izziv, zato sem tudi zelo motiviran. To bo sicer moja testna dirka, a vseeno upam, da bom dosegel dober rezultat. Voziti Ferrari v Formuli 1 so moje življenjske sanje," je povedal 39-letni dirkač, ki je za časnik Gazzetta dello Sport izjavil, da se počuti, kot da bi zadel glavni dobitek na italijanskem lotu.

Britanec v upanju na boljše čase
Jenson Button
želi pozabiti na slabe rezultate iz zadnjih treh dirk, ko je vsega skupaj dosegel le 6 točk od mogočih 30. Dirkač ekipe Brawn-Mercedes ima pred drugouvrščenim Markom Webbrom (Red Bull) 18,5 točke naskoka, kar pomeni, da bo po nedeljski dirki še vedno vodil v skupnem seštevku. Na 3. mestu je trenutno uvrščen Nemec Sebastien Vettel (Red Bull), sledita pa mu Rubens Barrichello (Brawn-Mercedes) in Nico Rosberg (Williams).

FIA objavila nekaj sprememb
Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) je sporočila, da bo za naslednjo sezono uvedla nekaj novih pravil, ki bodo spremenila način dirkanja. Po novem med postankom ne bo več dovoljeno dolivanje goriva, tako da bodo morali biti dirkalniki opremljeni z večjim rezervoarjem. Prav tako bodo morali biti dirkalniki za 15 kilogramov težji, kar bo voda na mlin moštvom, ki uporabljajo sistem KERS.