Vodja moštva Red Bull Christian Horner je že obupal nad konstruktorskim prvenstvom. Bolje rečeno, obupal je nad mislijo, da bi lahko Red Bull postal svetovni prvak v sezoni 2025. Vse bodo očitno usmerili v dirkaški seštevek, kjer pa Max Verstappen samo s svojim talentom ne bo mogel seči po vrhu. Za boj z mclarnoma potrebuje boljši dirkalnik. In to čim prej. Foto: Reuters
Vodja moštva Red Bull Christian Horner je že obupal nad konstruktorskim prvenstvom. Bolje rečeno, obupal je nad mislijo, da bi lahko Red Bull postal svetovni prvak v sezoni 2025. Vse bodo očitno usmerili v dirkaški seštevek, kjer pa Max Verstappen samo s svojim talentom ne bo mogel seči po vrhu. Za boj z mclarnoma potrebuje boljši dirkalnik. In to čim prej. Foto: Reuters

Svetovni prvak, ki je v Suzuki navdušil z novo mojstrsko predstavo v kraljici motošporta, je imel tokrat v Bahrajnu precej več težav kot v deželi vzhajajočega sonca. Kvalifikacije je končal šele na 7. mestu, že na uvodu nedeljske dirke je nato izgubil boj z Estebanom Oconom, Kimijem Antonellijem in Lewisom Hamiltonom.

Imamo veliko težav. Glavna težava sta uravnoteženost dirkalnika in oprijem. Predvidevam, da so se posledično iz tega razvile težave z zavornim sistemom. Potem se zgodijo počasni postanki. Skratka, ena težava za drugo.

dr. Helmut Marko, svetovalec pri Red Bullu, o težavah med dirko v Bahrajnu

Nikakor mu ni uspelo razviti želene hitrosti, nastavitve dirkalnika niso bile prave, in ko so mu med prvim (ponesrečenim) postankom namestili še najtršo različico gum, je njegov red bull RB21 izgubil še večino oprijema na stezi. Ob vrnitvi na stezo po drugem opravljenem postanku je zapeljal celo na začelje kolone.

V drugi polovici dirke se je na srednje-trdih gumah znašel nekoliko bolje, obtičal je sicer za Pierrom Gaslyjem, ki je z alpinom dosegel sploh prve točke francoskega konstruktorja v letošnji sezoni, a mu ga je na koncu uspelo prehiteti in dirko končati na 6. mestu. S tem je nekako dosegel največ, kar je lahko, a v oči bode predvsem zaostanek 34 sekund za zmagovalcem Oscarjem Piastrijem v mclarnu.

Verstappen: Vse je šlo narobe

Po dirki je Verstappen sedmi sili priznal, da je lahko s končnim izidom zadovoljen, precej manj navdušenja pa je pokazal, ko je beseda nanesla na dirkalnik in na vse težave, ki so jih imeli v avstrijskem moštvu prejšnji konec tedna v Manami. "Vse je šlo narobe. Imel sem slab start, nato smo imeli še počasen postanek. Res ne vem, kaj se je takrat zgodilo. Luč je ostala rdeča, po protokolu ne smeš speljati. Ob vrnitvi na stezo sem posledično obtičal v gneči, nov komplet gum ni deloval. Upal sem, da bo vsaj drugi postanek v redu, pa je bil še hujši. Vrnil sem se še v večjo gnečo. Mislim, da sem bil celo zadnji, kar je bilo naravnost fantastično. Potem še varnostni avtomobil ... mislim, da smo presegli same sebe s šestim mestom. Dirkalnik ni imel nobene hitrosti," je po dirki za nizozemsko televizijo povedal štirikratni svetovni prvak.

Max Verstappen je bil zelo nezadovoljen z dirkalnikom v Bahrajnu. Bo na naslednji dirki v Džidi, kjer se bodo dirkači pomerili za VN Savdske Arabije, kaj bolje? Foto: Reuters
Max Verstappen je bil zelo nezadovoljen z dirkalnikom v Bahrajnu. Bo na naslednji dirki v Džidi, kjer se bodo dirkači pomerili za VN Savdske Arabije, kaj bolje? Foto: Reuters
Sorodna novica Piastri na svoji jubilejni 50. dirki slavil zmago v Bahrajnu

Zavedajo se, da so nekonkurenčni

Slaba predstava ekipe oziroma Verstappnova nemoč v boju za boljši izid skrbi tudi vodstveno strukturo moštva Red Bull. Takoj po dirki so imeli v avstrijskem kolektivu namreč krizni sestanek, na katerem so bili med drugimi prisotni vodja moštva Christian Horner, svetovalec dr. Helmut Marko, tehnični vodja Pierre Wache in glavni inženir Paul Monaghan. "To je bil zelo težek dan za Red Bull, to je jasno vsem. Čim prej moramo dvigniti standarde, postanki morajo biti brezhibni. Dirkalnik ni bil hiter, potem pa se nam zgodijo še počasni postanki. To je nesprejemljivo," je bil po sestanku jasen Marko, ki je po sestanku za kratek čas stopil pred novinarje in odgovoril na nekaj vprašanj. "Stanje je zelo skrb vzbujajoče. Zavedamo se, da v tem trenutku nismo konkurenčni. V naslednjih tednih bomo pripravili pakete izboljšav, upam, da se bodo obnesli," je nadaljeval in poudaril: "Imamo veliko težav. Glavna težava sta uravnoteženost dirkalnika in oprijem. Predvidevam, da so se posledično iz tega razvile težave z zavornim sistemom. Potem se zgodijo počasni postanki. Skratka, ena težava za drugo."

Moštvu je sicer lahko v tolažbo, da je bil na dirki prvič v letošnji sezoni drugi dirkač med dobitniki točk za svetovno prvenstvo. Juki Cunoda, ki je po zgolj dveh dirkah nove sezone pri Red Bullu zamenjal Liama Lawsona, je puščavsko preizkušnjo sklenil na 9. mestu in osvojil prvi točki za glavno ekipo pionirja energijskih pijač.

Piastri zmagovalec dirke v Bahrajnu