Posojilo nemške vlade v višini 150 milijonov dolarjev je namreč za tri mesece omogočilo delovanje podjetja oziroma letenje njegovih letal in za čas pogajanja ohranilo 7.200 delovnih mest.
Air Berlin se pogaja s skupno tremi letalskimi prevozniki, vključno z Lufthanso, je po poročanju časnika Frankfurter Allgemeine Zeitung dejal direktor Thomas Winkelmann. Kot je dejal, so vsa tri podjetja "finančno ugledna, dovolj velika, da lahko Air Berlinu ponudijo varno prihodnost, vsa pa želijo ohraniti podjetje v Nemčiji".
Winkelmann ni omenil imen podjetij, je pa največji nemški letalski prevoznik Lufthansa, ki želi braniti svoj položaj ob širitvi nizkocenovnega prevoznika Ryanaira, že sam potrdil zanimanje za odkup deleža. Eno od podjetij, ki želi prevzeti del Air Berlina naj bi bil tudi Easyjet, v prestrukturiranju Air Berlina pa želi sodelovati tudi nemški prevoznik Condor.
Direktor Air Berlina je dejal, da se pogajajo tudi o nizkocenovnem prevozniku Niki, ki je del Air Berlina. Etihad Airways, ki se je iz Air Berlina umaknil, je letos sicer pristal na nakup Niki za 300 milijonov evrov.
Lufthansa naj bi pokupila najvrednejše termine pristankov Air Berlina na letališčih. Nekaj teh terminov naj bi dobil tudi Ryanair, ki se je v Nemčiji in EU-ju že pritožil na insolvenčni postopek Air Berlina, češ da je "zarota".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje