"Pizadevamo si za to, da Coste Concordie ob začetku turistične sezone ne bo več pred otokom Giglio. Ta faza je zelo občutljiva, a smo glede na dozdajšnji potek dogodkov optimistični," je potrdil italijanski minister za okolje Andrea Orlando.
Razrez po najvišjih standardih
Italijanska vlada se nagiba k temu, da bi turistično križarko odvlekli v katero izmed italijanskih pristanišč. "Za nas ni pomembna samo razgradnja ladje, pač pa tudi odstranitev odpadkov, ki bodo nastali pri razrezu. Odstranjevanje odpadkov bo moralo ustrezati najsodobnejšim okoljevarstvenim standardom, ki bodo v Evropski uniji začeli veljati leta 2020," je pojasnil minister.
Franco Porcellacchia, predstavnik družbe Costa Crociere, lastnice nasedle ladje, ki je pri družbi odgovoren za njeno razgradnjo, je dejal, da tudi v tujini obstaja interes za njen razrez. Zanimanje so do zdaj pokazala zasebna podjetja iz petih držav, in sicer Turčije, Norveške, Velike Britanije, Francije in Kitajske.
Stroški presegli 600 milijonov evrov
Potem ko so Costo Concordio stabilizirali in jo pripravili na prezimovanje, jo nameravajo zdaj narediti plovno, za kar naj bi poskrbelo skupno 30 plastičnih zabojev. Ti naj bi ladji omogočili plovnost. Stroški odstranitve so medtem že narasli na več kot 600 milijonov evrov in se še višajo, a izgube družba Costa Crociere ne bo imela, saj zavarovalna odškodnina znaša neverjetnih 800 milijonov evrov.
Ladja je nasedla pred otokom Giglio 13. januarja 2012. Umrlo je 32 od več kot 4.200 ljudi na krovu. Ob skorajšnji drugi obletnici katastrofe se bodo na otoku Giglio znova spomnili na žrtve nesreče. "Pred družinami umrlih in pred samimi umrlimi imamo moralno dolžnost, da se jih spominjamo," je poudaril župan otoka Sergio Ortelli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje