Davek naj bi obdavčil podjetja, katerih prihodki, ustvarjeni na spletu, globalno dosežejo vsaj 750 milijonov evrov, v Franciji pa 25 milijonov evrov. Večina podjetij, ki bo plačevala digitalni davek, bo ameriških, a ga bodo verjetno morala plačati tudi podjetja iz Kitajske, Nemčije, Španije, Velike Britanije in eno francosko podjetje. Zakonodaja, ki bi uvedla omenjeni davek, naj bi v parlament prispela ta teden.
EU brez dogovora o skupnem digitalnem davku
Davek bo znašal tri odstotke digitalnega prihodka, ustvarjenega v Franciji, je še dodal Le Maire. Zaračunali bi ga na podlagi provizij, ki jih spletne platforme zaračunajo na prodajo, ustvarjeno prek njih, in prihodkov, ustvarjenih s ciljnim oglaševanjem in prodajo podatkov o uporabnikih. Neposredne prodaje uporabnikom ta davek ne bo pokrival.
Francija je svoj digitalni davek napovedala decembra. Zanj se je odločila, ker na ravni Evropske unije ni dogovora o evropskem digitalnem davku. Skupen predlog Francije in Nemčije na to temo je naletel na nasprotovanje nekaterih drugih držav članic. Evropska komisija sicer ocenjuje, da tradicionalna podjetja v EU-ju v povprečju plačujejo okoli 23 odstotkov davka na dobiček, spletna podjetja pa med osem in devet odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje