Eden izmed delavcev je bil huje poškodovan in so ga odpeljali na zdravljenje v bolnišnico na Reko. Njegovo stanje je stabilno in je pri zavesti.
Kot je poročala hrvaška tiskovna agencija Hina, število žrtev sprva ni bilo popolnoma jasno, saj je večtonska ploščad ukleščila člane posadke podjetja Jadrolinija.
Preživelemu mornarju so na pomoč priskočili gasilci, ki so se znašli v bližini. Potegnili so ga iz morja in ga nato s helikopterjem prepeljali v bolnišnico na Reko.
Predsednik uprave Jadrolinije David Sopta je povedal, da so pretreseni zaradi tragičnega dogodka, v katerem so umrli mornarji z območja Splita in eden iz Zadra.
Preiskava še poteka
Preiskavo vodijo strokovnjaki z ministrstva za morje, promet in infrastrukturo ter luške kapetanije, pa tudi neodvisna agencija za preiskavo pomorskih nesreč.
"Vsem nam je v interesu, da preiskavo čim prej končamo in odkrijemo vzrok nesreče," je dejal državni sekretar na ministrstvu za morje, promet in infrastrukturo Josip Bilaver. "Vstopna ploščad deluje po sistemu hidravličnega olja," je dejal preiskovalec Vladimir Malnar, o drugih tehničnih podrobnosti trajekta pa ni želel govoriti, je za Radio Slovenija poročala Tanja Borčić Bernard.
Županijsko državno tožilstvo na Reki je sporočilo, da se je nesreča zgodila zaradi padca klančine za vstop vozil na trajekt, pod katero so bili v tistem trenutku oba krmarja ter vodja stroja in prvi častnik, ki so pregledovali ploščad. Kot so še dodali, bodo vse okoliščine nesreče ugotovili v nadaljevanju preiskave.
Sindikat zaposlenih v Jadroliniji zanika namigovanja, da je šlo za človeško napako
Nekateri hrvaški mediji, ki se sklicujejo na neuradne informacije, so pisali, da je bila za nesrečo kriva človeška napaka in da ploščad ni bila zavarovana z varovalnim klinom. Reški Novi list piše tudi, da je poveljnik ladje tik pred padcem ploščadi opazil, da ni zavarovana, a je, preden mu je uspelo opozoriti mornarje, ta že padla.
A v sindikatu zaposlenih v Jadroliniji so zanikali neuradne navedbe, da se je nesreča zgodila zaradi človeške napake. Opozorili so, da je vzrok najverjetneje tehnične narave. Glavni tajnik sindikata Neven Melvan je dejal, da so že leta opozarjali vodstvo Jadrolinije na zastarelost flote, je dodala Tanja Borčić Bernard. Mornarji so v trenutku nesreče pregledovali vstopno ploščad, ki naj bi se zatikala med prejšnjim vkrcavanjem.
V Malem Lošinju so zaradi nesreče razglasili tridnevno žalovanje, posadki na trajektu Lastovo pa so ponudili psihološko pomoč.
Trajekt je bil izdelan leta 1969
Trajekt Lastovo vozi na liniji Zadar–Ist–Olib–Silba–Premuda–Mali Lošinj. Izdelan je bil leta 1969 na Japonskem za japonskega naročnika, leta 1978 pa je postal del flote Jadrolinije. Po navedbah Sopte do zdaj z njim niso imeli težav.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje