Problematika visokih izpustov je posebno pozornost pridobila po razkritju t. i. afere Dieselgate, ko je Volkswagen priznal, da so v vozila vgradili goljufivo programsko opremo. Foto: EPA
Problematika visokih izpustov je posebno pozornost pridobila po razkritju t. i. afere Dieselgate, ko je Volkswagen priznal, da so v vozila vgradili goljufivo programsko opremo. Foto: EPA

Volkswagen je ob obstoječem načrtu prestrukturiranja, po katerem namerava do leta 2020 ukiniti 21.000 delovnih mest, napovedal, da bo zaradi pospešitve avtomatizacije odpustil še od 5.000 do 7.000 zaposlenih. Ob tem so dodali, da bodo delovna mesta ukinili predvsem s ponudbami za upokojitev zaposlenih, saj da bo v naslednjih letih okoli 11.000 zaposlenih izpolnilo pogoje za upokojitev.

Utrditev konkurenčnosti

Ukinitev delovnih mest je del strategije, v skladu s katero želi Volkswagen do leta 2023 znižati tudi stroške poslovanja za 5,9 milijarde evrov. Podjetje s sedežem v Wolfsburgu je napovedalo, da bodo v tem obdobju povečali naložbe v vozila na baterijski pogon, in sicer s prej načrtovanih 11 milijard na 19 milijard evrov.

Priprave na digitalno dobo

Kljub ukinitvi določenih delovnih mest pa nameravajo v Volkswagnu ustvariti okoli 2.000 novih delovnih mest na področju razvoja programske opreme in elektronike. Glavni operativni direktor Volkswagna Ralf Brandstaetter je v izjavi zapisal, da bodo s spremembami Volkswagen pripravili za električno in digitalno dobo.

V skupini Volkswagen, v kateri je 12 znamk vozil, so napovedali, da bodo v naslednjem desetletju povečali število modelov električnih vozil – ponudili jih bodo 70, kar je 20 več od prej obstoječih načrtov.

Volkswagen kljub rekordni prodaji odpušča

Izpuste prirejali tudi v Audiju?

Medtem pa na dan prihajajo nova poročila o prirejanju izpustov v hčerinskem podjetju Audi. Tamkajšnji inženirji naj bi razvili strategijo, kako pretentati tudi zvezno agencijo za okolje in avtomobilsko zvezo Adac.