Predor Mont Blanc med Francijo in Italijo, skozi katerega se je lani peljalo več kot 1,7 milijona vozil, bo zaradi vzdrževanja po 15. septembru zaprt 15 tednov, kar že vzbuja skrb v italijanskem gospodarstvu, za katero predstavlja pomembno izvozno prometno žilo.
Kot je dejal predsednik regionalnega poslovnega združenja Assolombarda Alessandro Spada, jih skrbi, kako bo ranljivost območja skupaj s šibkostjo infrastrukturnega sistema vplivala na trgovino iz industrijskega središča na severu Italije.
"Skrbi nas, koliko bi lahko ranljivost območja, skupaj s šibkostjo infrastrukturnega sistema, vplivala na sposobnost zagotavljanja odličnih donosov za naš izvoz," je dejal.
Italijanski prometni minister Matteo Salvini je povedal, da ni v stiku s francosko stranjo, da bi se lahko pogovorili o najboljših načinih za organizacijo del.
Obnovitvena dela na 1,2 kilometra dolgem odseku 11,6 kilometra dolgega predora naj bi se nadaljevala prihodnje leto in naj bi glede na ocene upravljavske družbe Geie stala 50 milijonov evrov.
Naravne ujme prekinile povezave
To pa ni edina prometna povezava, ki bo začasno prekinjena, saj so morali zaradi zemeljskih plazov v ponedeljek začasno zapreti predor Frejus, ki povezuje Italijo s Francijo, ter predore na železniški povezavi čez prelaz Brenner med Italijo in Avstrijo. Ta železniška povezava je bila znova vzpostavljena v torek zvečer, potem ko so na avstrijski strani odstranili posledice plazu.
Pri predoru Frejus bi se lahko dela malce zavlekla, saj se obnova poškodovanih tirov ne more začeti, dokler se območje ne stabilizira.
V ponedeljek so morali zaradi obilnih padavin začasno za promet zapreti tudi predor San Gottardo med Italijo in Švico, ki pa so ga v torek znova odprli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje