Akrobacije ruskih pilotov vedno požanjejo največ zanimanja. Foto: Reuters
Akrobacije ruskih pilotov vedno požanjejo največ zanimanja. Foto: Reuters

Sejem pride na vrsto vsako liho leto, medtem ko so soda leta pridržana za razstavi v Farnboroughu in Berlinu. Letos so se letalci in ljubitelji letal v Parizu zbrali že 47. Do 24. junija naj bi si sejem ogledalo kar 200.000 obiskovalcev z vsega sveta, in medtem ko gledalci opazujejo vragolije jeklenih ptičev na nebu, gospodarstveniki kujejo dogovore.

V Parizu se namreč tradicionalno srečujejo vsi največji proizvajalci in kupci letal, tako potniških kot vojaških, in kujejo milijardne posle. Letos na sejmu seveda ne manjkajo nekatera najbolj zanimiva letala, kot so Airbusov orjak A380, Boeingov 777, prvič je pred občinstvom poletel Bellov BA609, izboljšana različica ruskega miga-29, tukaj so tudi največji proizvajalci helikopterejev itd.

Možem pri Airbusu se je tokrat lahko smejalo, saj so težave pri razvoju največjega potniškega letala ob naročilih, ki te dni kar dežujejo, skorajda pozabljene. Foto: Reuters
Italijanski proizvajalec Alenia je predstavil zmogljivosti transportnega letala C-27J, ki ga je razvil v sodelovanju z Lockheed Martinom. Foto: EPA
Civilno letalo proizvajalca Bell Agusta lahko vzleta in pristaja navpično in sprejme do 9 potnikov. V uporabo bo prišlo leta 2010. Foto: EPA
Ameriško palubno lovsko-bombniško letalo sestavlja hrbtenico zračnih sil ameriške mornarice in marincev. Foto: EPA
Tudi rafale je sposoben izvajanja najrazličnejših nalog, vendar je za zdaj v uporabi le v francoski vojski. Foto: EPA
Akbar Al Baker (levo) iz Quatar Airlinesa in Louis Gallois, predsednik Airbusa, po dogovorjenem poslu o 83 potniških letalih A380. Foto: Reuters