Magnetogram pogovorov v kabini tik pred nesrečo je pokazal, da sta nemški pilot in ciprski kopilot napačno razumela alarm, ki je opozarjal na padec pritiska. Menila sta, da gre zgolj za napako na instrumentih.
Ko se je čez nekaj minut sprožil še alarm hladilnega sistema, je pilot vstal, da bi ga izključil, a je medtem zaradi pomanjkanja kisika omedlel.
Potem ko je zavest izgubil še kopilot, je boeing 737 ciprskega preboznika Helios Airways dolgo časa letel brez nadzora, ko mu je zmanjalo goriva, pa je treščil v goro nad Atenami. Umrlo je vseh 121 potnikov in članov posadke.
Poročilo po navedbah časnika International Herald Tribuna še navaja, da naj bi bili za napako na letalu odgovorni vzdrževalci letala. Noč pred poletom so namreč opravljali vzdrževalna dela, pri tem pa so po vsej verjetnosti merilnik za vzdrževanje normalnega zračnega tlaka na letalu pustili izven ležišča. Napake ni odkrila niti posadka letala, ki je pred poletom pregledovala letalo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje