Vodstvo kosovskih Albancev išče mednarodno marketinško agencijo, ki bi na najpomembnejših in najbolj gledanih televizijskih programih, med njimi ameriškem CNN-u in britanskem BBC-ju, predstavljala novo državo v kar najlepši luči, s tem pa bi morda prepričala še kakšno državo, naj prizna neodvisno Kosovo.
Cilj te svetovne kampanje je po besedah Hajredina Kutchija, namestnika kosovskega zunanjega ministra, približanja Kosova tujcem kot dežele odprtih možnosti in strpnosti. Za podobne projekte so se v preteklosti odločile tudi Malezija, Indija in Grčija. Akciji se bodo s posebnimi dejavnosti priključili tudi predsednik Fatmir Sejdiu, zunanji minister Skender Hiseni in vsi "mednarodni prijatelji Kosova".
Vlada v Prištini ni zadovoljna, da je Kosovo od februarske razglasitve neodvisnosti priznalo "le" 47 držav, od sredina aprila le 12 novih, kar je precej manj od napovedi. Zaradi tega jih kritizira tako javnost kot opozicija.
A. P.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje