Na Kitajskem je lani nov električni avtomobil kupilo skoraj sedem milijonov ljudi, daleč največ na svetu.
Kitajci prisegajo na električne avtomobile, predvsem na vse bolj priljubljene domače znamke. Te so moderne, vse bolj kakovostne in poceni. Najmanjši wulling, ki sicer ne dosega evropskih varnostnih standardov, je mogoče kupiti že za dobrih pet tisoč evrov.
"Kitajski avtomobili so vse kakovostnejši. Vožnja je udobna, varnejša, tudi videz je veliko boljši. Kitajske znamke so vse bolj konkurenčne, veliko izboljšav so vpeljale," je dejal Vu Je, poznavalec kitajskega avtomobilskega trga.
Navad in prepričanj, kot jih imamo v Evropi, da je najboljša točno določena – po navadi nemška znamka avtomobilov, Kitajci nimajo. Njihovi dedki so vozili kolesa, očetje motorje, zato so hitreje pripravljeni poskusiti kaj novega.
Tudi po Aziji nemški, japonski in ameriški avtomobili izgubljajo tržni delež na račun kitajskih znamk. Denimo BYD, kratica, ki pomeni "Ustvarite si sanje", vse bolj konkurira celo Tesli, od katere so se Kitajci največ naučili.
"Prehod na električna vozila je svetovni trend. In to je naša priložnost, da si utremo pot na evropski trg, trdnjavo avtomobilizma, še posebej v Nemčijo, ki je bila sinonim za kakovostne in luksuzne avtomobile," je dejal Kis Čen, direktor oddelka za izvoz pri znamki NIO.
Kitajska dobiva bitko za prevlado na avtomobilskem trgu predvsem na račun rasti prodaje električnih vozil. Doma ima razvejano mrežo polnilnic, dostop do surovin in ne nazadnje podporo države, ki je načrtno, tudi finančno, podpirala tovrstna podjetja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje