Nesreča avtobusa je bila najhujša tovrstna nesreča v zadnjih desetletjih. Foto: EPA
Nesreča avtobusa je bila najhujša tovrstna nesreča v zadnjih desetletjih. Foto: EPA

Italijanski mediji pišejo, da je tožilec Rosario Cantelmo v mestu Avellino na jugu Italije preiskavo uvedel po poročilih, da avtobus ni bil ustrezen za vožnjo. Preiskujejo Gennara Lametto, vodjo podjetja, ki je lastnik avtobusa, sicer pa brat v nesreči umrlega voznika, ter dve osebi, ki delata za avtocestno podjetje Autostrade, a o njunih imenih ne poročajo.

Cantelmo preiskuje tako stanje avtobusa kot stanje iz ZDA uvoženih betonskih ograj, ki jih je avtobus prebil in nato zgrmel v globino. Nesreča se je zgodila na kraju, kjer je bilo že več prometnih nesreč, tako da preiskovalci ugotavljajo tudi, ali je bila ograja dovolj visoka.

Avtobus, ki je bil narejen leta 1995, je imel prevoženih že več kot 800.000 kilometrov, po nekaterih poročilih pa naj bi pred nesrečo odpadli deli menjalnika, ki so morda poškodovali hidravlične cevi zavor.

Umrlo je 38 ljudi, deset je huje ranjenih
Nesreča se je zgodila v nedeljo zvečer na zelo prometni avtocesti med Neapljem in Barijem pri kraju Avellino na jugu Italije, ko se je avtobus z veliko hitrostjo zaletel v kolono stoječih avtomobilov, nato pa prebil betonsko ograjo in zgrmel 30 metrov globoko. Umrlo je 38 ljudi, preostalih deset potnikov pa je bilo hudo poškodovanih. V drugih vozilih je bilo ranjenih devet ljudi. Na avtobusu so bili potniki, ki so se vračali z romanja v Pietrelcinu v deželi Kampanja, vsi so bili med seboj prijateljsko povezani.

Z dnevom žalovanja so se v Italiji žrtev spomnili v torek, svojci pa so žrtve nesreče pokopali blizu Neaplja.