Predsednik madridskega združenja podjetnikov (CEIM) Arturo Fernandez je prihodke od dogodka, ki se ga je v preteklih šestih dneh udeležilo več kot milijon mladih vernikov, ocenil na 160 milijonov evrov.
Največ so s svetovnimi dnevi mladih zaslužili madridski gostinci in hotelirji, medtem ko so trgovci in taksisti potožili, da so z obiskom več sto tisoč mladih vernikov komaj kaj zaslužili. Razlog za to so pripisali temu, da so bili številni deli mesta zaprti za promet, kar naj bi odgnalo morebitne stranke.
Tudi nočni lokali in diskoteke od mednarodnega romanja katoliških vernikov niso imeli veliko. Program romarjev se je namreč začel zgodaj zjutraj, tako da so imeli bolj malo priložnosti, da bi okusili nočno življenje v španski prestolnici.
Stroški: 60 milijonov evrov
Za udeležbo na šestdnevnem srečanju, ki se je začelo pretekli torek, se je prijavilo več kot 400.000 mladih iz 193 držav, organizatorji pa ocenjujejo, da se je sklepne maše, ki jo je v nedeljo daroval papež Benedikt XVI., udeležilo okoli 1,5 milijona ljudi.
Mednarodno srečanje mladih katoličanov poteka vsaka tri leta, po ocenah organizatorjev pa so stroški celotnega dogodka znašali okoli 60 milijonov evrov, pri čemer naj bi do 80 odstotkov pokrili s prispevki mladih romarjev, preostanek pa z donacijami podjetij in posameznikov.
Organizaciji svetovnih dni mladih oz. obisku papeža, ki se je romarjem pridružil v četrtek, so številni v Španiji zaradi visokih stroškov v času gospodarske krize in rekordne brezposelnosti nasprotovali. Tako so pred in tudi med papeževim obiskom na madridskih ulicah potekali številni protesti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje