Za 53-letnega potapljača Lija je bil to prvi potop na prizorišču aprilske tragedije. Tiskovni predstavnik južnokorejske obalne straže Ko Mjung Suk je sporočil, da je Li, ko je dosegel globino 25 metrov, zaradi težav z dihanjem izgubil zavest, pozneje pa je v bolnišnici umrl. Druge podrobnosti o nesreči za zdaj niso znane. Li je bil izkušen potapljač, zaposlen pri zasebnem podjetju Undine Marine Industries, ki se ukvarja s podvodnim inženiringom in reševanjem.
Izjemno težka naloga za potapljače
Gre za prvo žrtev med številnimi potapljači, ki imajo zelo žalostno nalogo, iskati trupla na prizorišču aprilske nesreče trajekta Sevol. Delajo v zelo nevarnih in zahtevnih okoliščinah, saj so tokovi zelo močni, voda pa motna. Najmanj deset jih je že potrebovalo zdravniško pomoč zaradi izčrpanosti in slabosti zaradi znižanja pritiska. Po Lijevi nesreči je južnokorejski premier Čung Hong Von ukazal, naj natančno preverijo zdravstveno stanje vseh potapljačev.
Trajekt s 476 ljudmi na krovu, večinoma dijaki, je nasedel in se potopil 16. aprila ob južni obali Južne Koreje. Po zadnjih uradnih podatkih je umrlo 263 ljudi, najmanj 40 jih še vedno pogrešajo. Tragično nesrečo je preživelo le 174 ljudi.
Vedno novi dokazi o malomarnosti posadke
Vsak dan v javnost prihajajo novi podatki, ki pričajo o malomarnosti in odgovornosti posadke s kapitanom na čelu za tragično nesrečo. Vseh 15 članov posadke so že aretirali, ker so ladjo zapustili med prvimi, medtem ko je bilo na njej še vedno ujetih več sto ljudi. Aretirani so bili tudi trije zaposleni pri lastniku trajekta. Danes pa je v javnost pricurljala tudi novica, da je bilo na trajektu le 580 ton balastne vode, kar je le približno tretjina zahtevane količine, zato da so lahko nanj naložili več tovora. Zaradi tega je bila ladja nevarno nestabilna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje