Twitter je na primer objavi ameriškega predsednika Donalda Trumpa o volitvah po pošti kot veliki volilni prevari dodal povezavo na dejstva, kar je Zuckerberg sprva kritiziral. Vztrajal je, da Facebook ne bo cenzuriral političnega govora, četudi bi šlo za očitne laži.

Šef Facebooka Mark Zuckerberg februarja letos med obiskom Evropske komisije (EK), kjer se je srečal tudi s podpredsednico EK-ja Vero Jourovo. Med petkovim govorom se je skliceval na poročilo Evropske komisije, ki je ocenila, da je Facebook lani odstranil 86 odstotkov vsega sovražnega govora. Foto: EPA
Šef Facebooka Mark Zuckerberg februarja letos med obiskom Evropske komisije (EK), kjer se je srečal tudi s podpredsednico EK-ja Vero Jourovo. Med petkovim govorom se je skliceval na poročilo Evropske komisije, ki je ocenila, da je Facebook lani odstranil 86 odstotkov vsega sovražnega govora. Foto: EPA

Zuckerberg: Spremembe odražajo realnost sodobnih izzivov
V petek pa je Zuckerberg sporočil, da spremembe, ki jih uvajajo, odražajo realnost sodobnih izzivov ZDA. Dodal je, da se bodo dodatno zoperstavili zavajanju pri informacijah glede volitev s tem, da bodo vse objave, povezane z volitvami, opremili s povezavami na dejstva. Porabnikom bo Facebook tako omogočil, da sami preverijo, kaj je res in kaj ni.

Facebook bo tudi prepovedal lažne objave, ki so namenjene zmanjšanju volilne udeležbe, kot na primer, da so na voliščih zvezni policisti, ki preverjajo volivce pred oddajo glasov. Lažne objave bo lovila Facebookova umetna inteligenca, pozorni pa bodo predvsem na objave znanih osebnosti, tudi ameriškega predsednika Trumpa.

Sorodna novica Twitter prvič označil Trumpove tvite kot potencialno zavajajoče

Unilever ne želi podpirati spletnega sovražnega govora
Nekatera podjetja na čelu s proizvajalcem potrošniškega blaga Unilever so namreč napovedala, da bodo ustavila oglaševanje na družbenih medijih v ZDA, ker ne želijo več podpirati spletnega sovražnega govora. Unilever zagotovo ne bo oglaševal vse do konca ameriških volitev, ker je ozračje preveč polarizirano.

Po odločitvi Unileverja delnice Facebooka padle za osem odstotkov
Zaradi te odločitve Unileverja so delnice Facebooka padle za osem odstotkov. Zuckerberg, ki je doslej zavračal tudi pozive številnih zaposlenih v svojem podjetju k prepovedi objavljanja laži in zavajanj brez opozoril, si je tako premislil. Unilever ima pod seboj številne znane potrošniške znamke, kot so sladoledi Ben & Jerry, mila Dove in čaji Lipton. Facebook bojkotirajo tudi druga podjetja, kot so Verizon, Patagonia, North Face in Eddie Bauer.