Bralci so letalske družbe ocenjevali v petih kategorijah: postopek prijave, omejitev prtljage, sedišča, točnost, hrana in pijača na krovu ter vrednost glede na plačano vozovnico. Na končni seznam so se uvrstile le tiste družbe, ki so prejele vsaj 30 glasov.
Irski nizkocenovnik je prejel le 34 odstotkov pozitivnih mnenj, s tem pa pristal prav na repu lestvice. Z manj kot 50 odstotki pozitivnih ocen so se slabo odrezale tudi letalske družbe Thomas Cook Airlines, Thomson Airways in Monarch.
Ryanair so vprašani ocenili porazno (z eno od petih možnih točk) v kategorijah omejitve prtljage, postopkov pri vkrcavanju, sedišč ter hrane in pijače.
Letalska družba slovi po tem, da rada precej zaračuna za dodatno prtljago (tudi do 40 evrov za 15-kilogramski kos), nedavna raziskava pa je pokazala, da cena šestih osnovnih artiklov na Ryanairovem jedilniku (čaj, sendvič, čips, čokoladica, steklenica vode in kozarec vina) pogosto presega ceno letalske vozovnice.
Najboljši Švicarji
"Negativni komentarji o Ryanairu so nas dobesedno preplavili - večinoma je šlo za najrazličnejša doplačila," so sporočili iz revije Which?. Najnižjo možno oceno za posamezno kategorijo sta prejeli še dve drugi letalski družbi - Thomas Cook za potniško kabino in Thomson za hrano in pijačo.
Najbolj priljubljena letalska družba je Swiss Air Lines, ki je prejela 82 odstotkov pozitivnih ocen, potniki pa hvalijo sedišča na letalih in osebje. Sledi Turkish Airlines z 78 odstotki, na tretjem mestu pa je nemški prevoznik Lufthansa.
Peterico zaokrožujeta Aer Lingus in KLM. Turkish Airlines je tudi edini letalski prevoznik, ki je prejel več kot tri točke za hrano in pijačo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje