Foto:
Foto:

Slovenska turistična organizacija in članici Univerze na Primorskem - Fakulteta za management Koper in Fakulteta za turistične študije Portorož - Turistica so se povezale in pripravile razpis z marketinškimi izzivi za zeleni turizem. Udeležila so se ga razvojno naravnana slovenska turistična podjetja, ki jih predstavljajo spodaj.
»BTPS izzivi« ponujajo priložnost vsem s turizmom povezanim organizacijam, da izkoristijo moč mladine, končnih uporabnikov in strokovnjakov. Cilj mednarodnega natečaja je zbrati konkretne rešitve, katerih implementacija bo vodila k izboljšani izkušnji gostov/turistov, ponudnikov in narave. Rešitve izzivov zbirajo do 22. septembra 2010, posebna komisija pa bo nato izbrala zmagovalce. Ti bodo poleg nagrad, ki jih podeljujejo izzivalci, predstavljeni tudi na delavnici Inovativno trženje za zeleni turizem v sklopu 17. oglaševalskega festivala Zlati boben 2010, ki bo 7. oktobra 2010.
IZZIV 1 - Kompas Novo mesto
Priprava programov in promoviranje zelenega turizma.
NAGRADA: Organizacija nepozabnega dneva na reki Krki (za 30 oseb) in/ali 5-dnevni paket v dolenjski zidanici (4 osebe)
IZZIV 2 - Vivo Catering
Rešitve za najinovativnejši 'eko catering'.
NAGRADA: Postrežba večerje (8 oseb) po protokolu za britansko kraljico Elizabeto II.
IZZIV 3 - Bohinj Park EKO Hotel
Marketing prvega slovenskega ekološkega hotela.
NAGRADA: Bogat vikend paket za dve osebi v Bohinj Park EKO Hotelu
IZZIV 4 - Adriatic2Alps.com
Iskanje poti do turistov - ljubiteljev dobre fotografije.
NAGRADA: Udeležba na fotografski delavnici, v protivrednosti 300 EUR
IZZIV 5 - Thermana Laško
Marketing medene zgodbe v turizmu.
NAGRADA: Bogat vikend paket za dve osebi v hotelu Wellness Park Laško
IZZIV 6 - Humanitas
Uvajanje odgovornega turizma.
NAGRADA: 3-dnevno prenočišče v društvu Kafuli v Burkina Faso, Afrika + 3 delavnice
IZZIV 7 - Postojnska jama
Promoviranje svetovne turistične atrakcije.
NAGRADA: 'VIP ogled' svetovne turistične znamenitosti (vključno z ogledom predelov, ki niso odprti za splošno javnost)
Novico je napisal uporabnik Dejan Šraml.