Bencinski 6-valjnik zmore 191 kW moči, pogon je stalni 4-kolesni. Foto: Škoda
Bencinski 6-valjnik zmore 191 kW moči, pogon je stalni 4-kolesni. Foto: Škoda

Vozili smo različico combi, za katero mnogi šepetajo, da je oblikovno bolj skladno stoječa kot limuzinska izvedba – bi si skoraj upali šepetati tudi mi. Če pustimo videz ob strani, je naslednja pomembna značilnost urejen prtljažni prostor, katerega prostornost se meri od 633 litrov navzgor. K urejenosti zadnjega dela avtomobila pa sodijo tudi velika prtljažna vrata, ki jih lahko odpiramo oziroma zapiramo s pomočjo elektromotorja – tudi s pomočjo pritiska na gumb na samih vratih.

Čeprav je najcenejši Superb Combi na voljo za približno 21 tisoč evrov, so nam nagajivo ponudili približno dvakrat dražjega. Veste, kaj pomeni oznaka 3,6 FSI 4 x 4: bencinski 6-valjnik zmore 191 kW moči, pogon je stalni 4-kolesni, prijeten dodatek pa je še brezhibni 6-stopenjski samodejni menjalnik DSG, ki ob običajnem in športnem programu dopušča tudi ročno pretikanje z ročicama ob volanskem obroču.

Še z nekaterimi dodanimi drobnimi pozornostmi skupaj – recimo kakšnim svetilom več, ki razsvetli tudi okolico vozila, ne samo notranjosti – je avtomobil ne samo zmogljiv in dobro vodljiv, temveč tudi udoben in še bolj prijazen vozniku in potnikom. Ne smemo pozabiti še ene drobne značilnosti: tudi v novem superbu (tudi v kombi različici) je v naslonu levih zadnjih vrat skrit - zložljiv dežnik … In tega dobite (z vso prej opisano izredno prostornostjo v vozilu) tudi že v čisto osnovnem modelu z dna ponudbe …