Foto:
Foto:

Superšportnika, zasnovanega tudi za "vsakodnevno" cestno uporabo, so pod žaromete avtomobilskega salona premierno postavili ob pomembnem jubileju, točno pol stoletja po premieri danes že legendarnega modela 911. Poleg tega pa znamka na podlagi prodaje v prvem polletju letos znova pričakuje prodajno rekordno leto, še uspešnejše od lanskega, ko so prodali 143.096 prestižnih vozil in ustvarili 13,9 milijarde evrov prometa.

Porsche 918 spyder je priključni hibrid, ki združuje Porschejevo dolgoletno tradicijo z novimi naprednimi tehnologijami. Že od vsega začetka so si ga konstruktorji zamislili kot novinca v ponudbi z novim pogonskim sklopom, ki so ga najprej preizkušali v hišnih superšportnikih, namenjenih za dirkališča. Skoraj leto dni pred serijsko izdelavo pa so ga poslali tudi na dirkališče Nürburgring, kjer je postavil rekordni čas kroga 7 minut in 14 sekund.

Hibridni pogonski sklop 4,6-litrskega motorja V8 in elektromotorja zmore 652 kilovatov (887 KM) sistemske moči in pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 2,8 sekunde. Po zagotovilih izdelovalca pa naj bi bilo mogoče s superšportnikom doseči tudi povprečno porabo le 3,0 litra na sto prevoženih kilometrov. Seveda pa majhna povprečna poraba verjetno še zdaleč ne bo glavni motiv kupcev, ki si bodo privoščili atraktivnega dvosedežnega novinca.