Allroad s štirikolesnim pogonom glede svojih voznih lastnosti seveda ne poskuša tekmovati s SUV-ji, vendar pa dodatnih šest centimetrov odmika karoserije od tal zagotavlja malce več mobilnosti brez tveganja poškodb tudi na kakšnem manj urejenem kolovozu ali pa navsezadnje pri premagovanju urbanih arhitektonskih ovir. Ne le kozmetičnemu učinku, ampak tudi dejanski zaščiti sta namenjeni še plošči iz nerjavečega jekla na sprednjem in zadnjem delu, kakšno bolj robato drsanje pa preneseta tudi oba bočna praga.
Dodatki na karoseriji med drugim pomenijo tudi, da je allroad malce večji kot bolj civiliziran sorodnik. V dolžino meri 4,94 metra, v širino 1,90 in višino 1,47 metra. Se pa lahko novinec, ki ima približno 20 odstotkov karoserije izdelane iz aluminija, zaradi hibridne karoserije pohvali z učinki shujševalne diete, saj je tudi do 70 kilogramov lažji od primerljivih predhodnikov.
Poleg sodobnejše ponudbe opreme, povsem primerljive s tisto v navadnih različicah A6, bo allroad na voljo tudi z zanimivim naborom zmogljivih, a varčnejših pogonskih agregatov. Kupci bodo lahko izbirali med štirimi 3,0-litrskimi motorji, enim TFSI in tremi TDI. TFSI zmore 228 kilovatov (310 KM) in 440 Nm navora, pri dizelskih pa se moč stopnjuje od različice s 150 kilovati (204 km), prek 180-kilovatne (245 KM) do 230-kilovatne (313 KM). V sam vrh sodijo tudi navori 450, 580 in 650 Nm.
A6 allroad bo spomladi najprej zapeljal na nemški trg, kjer bo treba za vstopno različico 3,0 TDI s 150 kilovati odšteti 54.600 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje