Bogati kupci si bodo lahko lamborghinija huracana LP 610-4 z desetvaljnim motorjem omislili tudi v kombinaciji z izpuhom slovenskega predelovalca vozil in izdelovalca izpušnih sistemov Akrapovič.
Izpušni sistem za lamborghinija huracana prihaja iz linije slip-on. Izdelan je iz titanove zlitine. Njegova funkcija nima samo estetskega namena, ampak pride do izraza pri zagonu huracanovega motorja.
Izdelan je iz visokoodpornih materialov, ki opazno zmanjšajo težo v primerjavi s serijskim izpušnim sistemom. To se kaže v izboljšani vodljivosti avtomobila, trdijo pri Akrapoviču. V Ivančni Gorici dodajajo, da izpušni sistem poleg boljše zmogljivosti superavta prinaša še izrazitejši, bolj rohneč zvok.
Številne izboljšave izpušnega sistema
Novi izpušni sistem je bil oblikovan na podlagi izkušenj, pridobljenih z izdelavo izpušnega sistema za model lamborghini gallardo. Glavne cevi so tako večjega premera kot pri serijskem sistemu, zlasti pomemben je tako imenovani x-kos (križni del) znotraj dušilca, vsi deli pa so oblikovani tako, da zmanjšajo protitlak. Sistem poveča moč in navor motorja, poleg tega pa ima tudi dva izpušna ventila z litim ohišjem iz titana, izdelanim v Akrapovičevi livarni, s katerimi se lahko nastavljata zvok in zmogljivost.
Edinstveni rohneči zvok atmosferskega desetvaljnika je izboljšan tako, da ustvari prepoznavno noto. Pri nižjih vrtljajih in vožnji v potovalnem načinu sta ventila zaprta, zaradi česar je zvok izpuha globlji in ostrejši. Pri višjih vrtljajih pa se ventila odpreta, povečata moč motorja in poskrbita za strasten športno rohneči zvok.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje