Alfa mi. to. z značilno alfino masko. Foto: Alfa Romeo
Alfa mi. to. z značilno alfino masko. Foto: Alfa Romeo

V prvem so namreč oblikovali model, v drugem pa bodo skbeli za serijsko proizvodnjo. Mi. to. je prvi avtomobil po 8C competizione, pri katerem si je sposodil nekaj značilnosti. To so specifična oblika bočnih stekel, trikotni motiv, ki zaznamuje prednji odbijač, oblika prednjih žarometov in zadnje luči z LED tehnologijo.

Kmalu več kot 114 kW pod pokrovom
Na voljo so štirje motorji, z razponom moči od 66 kW (90 KM) do 114 kW (155 KM), vsi pa so opremljeni s turbinskimi polnilniki. Pri Alfi še napovedujejo, da bo četverica kmalu dobila zmogljivejše brate. Menjalnik ponuja tri različna vozna obnašanja, in sicer super športno (dynamic), mestna vožnja (normal) in maksimalna varnost pri težkih voznih lastnostih (All-Weather).

Premiera bo junija
4,06 metra dolg, 1,44 metra visok in 1,72 metra širok avtomobil je opremljen z vzmetenjem contractive in sistemom VDC. Italijani bodo svojo novost predstavili junija letos.