Avtomobil poganja že znani 4,4-litrski osemvaljnik s 500 KM in 700 Nm navora. Takšna moč omogoča B5 pospešek z mesta do 100 km/h v vsega 4,7 sekundah in najvišjo hitrost 314 km/h.
Moč na zadnji kolesi prenaša šeststopenjski samodejni menjalnik z možnostjo switchtronic prestavljanja. Poleg limuzinske različice Alpina ponuja tudi touring, ki je pri pospeševanju za dve desetinki počasnejši, njegova največja hitrost pa je 300 km/h.
Alpina B5 se od BMW-jevih primerljivih avtomobilov razlikuje po spojlerjih spredaj in zadaj, pa tudi po 19-palčnih platiščih z gumami dimenzij 245/40 spredaj in 275/35 zadaj.
V notranjosti izstopajo kakovostni materiali, športni volan, oblazinjenje v dvobarvnem usnju, veliko lesa in armaturna plošča v modri osvetlitvi. V Nemčiji je zanj potrebno odšteti 89.900 (limuzina) ali 92.900 evrov (touring).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje