Amarok je novinec na slovenskem trgu, ki bo vnesel nemir v majhen, a zanimiv tržni razred poltovornjakov, v katerem Volkswagnovih izdelkov do zdaj ni bilo.
Nemška znamka si namreč namerava odrezati daleč največji tržni delež in prevzeti vodstvo v razredu z izdelkom, ki za zdaj prihaja še iz južnoameriške tovarne, vendar pa bodo zaradi zanimanja evropskih kupcev proizvodnjo začeli tudi v Evropi. Prodajna ambicioznost temelji na dobro zasnovanem in kakovostno izdelanem avtomobilu, ki se lahko dobro znajde v izrazito delovni ali pa tudi bolj uživaški vlogi.
Po svoji zasnovi in osnovnih značilnostih sodi med lahka gospodarska vozila, saj je na odprtem kesonu z uporabno površino 2,52 kvadratnega metra dovolj prostora tudi za euro paleto oziroma tovor do 1.150 kilogramov. Glede na serijsko in dodatno opremo pa se lahko brez težav znajde tudi v vlogi malce drugačnega družinskega prevoznega sredstva. V ponudbi sta trenutno dva dizelska motorja z 90 in 120 kilovati (122 KM in 163 KM), izbrati pa je mogoče tri vrste pogona - le dvokolesnega na zadnji par koles ali pa eno izmed dveh izvedb štirikolesnega pogona, vklopljivega z reduktorjem ali stalnega.
Za najcenejšo različico s šibkejšim dizlom in dvokolesnim pogonom je treba na slovenskem trgu odšteti 25.640 evrov, nato pa se cenovna lestvica na ceniku stopnjuje vse do dobrih 35 tisoč evrov.
Najdražja različica, lahko glede na kombinacijo pogona, motorja in opreme brez težav zadovolji tudi najbolj zahtevne uporabnike, saj je udobje na ravni zmogljivejših terencev, vključno s prostorom na zadnji sedežni klopi. Na tovornem kesonu pa je dovolj prostora za tovor, ki bi bil prevelik ali preveč umazan za klasični prtljažnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje