Evropski kontingent vozil amarok bodo izdelovali v tovarni v Hannovru, kjer sicer izdelujejo na evropskih trgih že dobro znani model transporter. Odločitev za uvedbo proizvodnje amaroka v evropsko tovarno pa med drugim dokazuje optimistične Volkswagnove načrte s poltovornjakom, ki se bo na evropskih trgih spopadel s prevladujočimi azijskimi tekmeci v tem razredu. Amarok je na nekaterih neevropskih trgih že na prodaj v različici z dvojno kabino, na sejmu gospodarskih vozil IAA v Hannovru pa so predstavili tudi različico z enojno kabino, ki bo na voljo v začetku prihodnjega leta.
V začetku prihodnjega leta naj bi amarok pripeljal tudi na slovenski trg, kjer se bo moral za svoj delež tržne pogače spopasti s kar nekaj uveljavljenimi tekmeci.
Siceršnji optimizem vodilnih mož Volkswagnovega oddelka gospodarskih vozil temelji tudi na prodajnih rezultatih znamke v prvih osmih mesecih letos, saj so zaznali rast svetovne prodaje za 18,1 odstotne točke.
Za večje zanimanje kupcev ima veliko zaslug dejstvo, da so v zadnjem letu predstavili tri nove oziroma posodobljene modele iz ponudbe lahkih gospodarskih vozil: transporter, amarok in caddy. Največjo rast povpraševanja so zaznali pri transporterju, ki je razumljivo najbolj iskan prav na domačem, nemškem trgu. Poleg evropskih modelov pa je k povečanju prodaje z 228.400 v prvih osmih mesecih leta 2009 na 269.800 lahkih gospodarskih vozil v enakem obdobju letos prispevalo tudi zanimanje kupcev na brazilskem trgu, kjer prodajajo dva modela LGV iz Volkswagnove lokalne proizvodnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje