Ford, ki je bil februarja prvi, je zdrsnil na tretje mesto, za Toyoto, ki je uspešno prodajala kljub vsem težavam z vpoklici vozil. V ZDA je tako bilo marca prodanih za 24 odstotkov več avtomobilov kot marca lani.
Na letni ravni je prodaja v ZDA marca znašala 11,78 milijona avtomobilov, tako da se za zdaj izpolnjujejo pričakovanja industrije, da bo prodaja letos znašala najmanj 11,5 milijona avtomobilov. To je sicer še vedno precej manj kot pred petimi leti, ko so v ZDA prodali 17 milijonov avtomobilov, vendar milijon več kot lani.
General Motors je marca v ZDA prodal skupaj 188.546 avtomobilov, kar je za 21 odstotkov več kot marca lani. Na drugem mestu je Toyota - ne glede na vse težave, zaradi katerih je morala iz prodaje lani in letos umakniti osem milijonov avtomobilov. Toyota je prodala 186.863 avtomobilov, kar je za 41 odstotkov več kot marca lani.
Le Chrysler prodal manj vozil
Ford je s februarskega prvega mesta marca zdrsnil na tretje s 183.783 prodanimi avtomobili, kar je za 40 odstotkov več kot marca lani. Honda je prodajo povečala za 23 odstotkov, na 108.262 avtomobilov, Nissan pa za 43 odstotkov, na 95.468 avtomobilov. Upad prodaje je "uspel" le Chryslerju, in sicer za osem odstotkov, na 92.623 avtomobilov.
Avtomobilska podjetja so kupcem marca ponudile povprečno za 2.742 dolarjev popustov in drugih ugodnosti. General Motors jih je dal za 3.519 dolarjev, kar je sicer manj kot lani, ko je bila industrija v veliki krizi. Toyota je marca dala kupcem za 2.256 dolarjev popusta in ugodnosti, kar sicer na splošno ni veliko, vendar je veliko za to podjetje, ki je bilo v primerjavi z drugimi podjetji doslej "stiskaško". Povprečje pred krizo je bilo namreč 1.700 dolarjev na avtomobil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje